Το περιμέναμε και πλέον, η Toyota μας το δίνει. Το GR Yaris αποκτά 8άρι αυτόματο κιβώτιο, όμως δεν περιορίζεται μόνο εκεί. Η Gazoo Racing προσθέτει άλογα, αφαιρεί κιλά και κάνει πιο σκληροπυρηνική την εμφάνιση μέσα-έξω.
Ξεκινάμε από το αμάξωμα, όπου συναντάμε διαφορετικό προφυλακτήρα μπροστά με πλατύτερες πλαϊνές εισαγωγές και εντονότερα ακροπτερύγια, ενώ αναγκαστικά αλλάζει ελαφρώς και η μάσκα μαζί του. Ο πίσω προφυλακτήρας δεν έχει τόσο έντονες διαφοροποιήσεις σε σχέση με πριν, αλλά «ρεφάρουν» τα φωτιστικά σώματα. Πλέον εκτείνονται και στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, την ώρα που στο κάτω μέρος τους ενώνονται και διαμορφώνουν μια διάταξη που θυμίζει λίγο γυαλιά ηλίου (ή Dodge Charger). Το facelift μπορεί να κάνει πρεμιέρα στο αυτόματο, αλλά στη συνέχεια θα επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα του GR Yaris.
To ίδιο ισχύει για τη νέα εικόνα που βλέπουμε στο εσωτερικό. Άλλη διάταξη στο ταμπλό και τον πίνακα οργάνων, αμφότερα σε ένα ενιαίο κομμάτι πλαστικού, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να φιλοξενεί νέα γραφικά και την οθόνη του συστήματος πολυμέσων, αλλά και ολόκληρο το ταμπλό εκεί, να παίρνει κλίση 15 μοιρών προς τον οδηγό. Αυτός ο οδηγοκεντρισμός, αλλά και η πρόθεση για αγωνιστική ατμόσφαιρα α λα GR Yaris Rally1, είναι οι δυο λόγοι για τις αλλαγές στην καμπίνα. Εμπνευσμένα από τον απόλυτο κυρίαρχο του WRC και τα γραφικά στο ψηφιακό καντράν, ενώ παράλληλα η θέση οδήγησης τοποθετείται 25 χλστ. χαμηλότερα και στο χειροκίνητο το χειρόφρενο μπαίνει κάθετα, δίπλα στο λεβιέ. Όλα για να πάρει ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι του νέου GR Yaris, μια εσάνς από Rovanpera.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής είναι το 8άρι αυτόματο Direct Automatic Transmission. Κανονικό μονού συμπλέκτη, κόντρα στα DCT και DSG της κατηγορίας, αλλά ολοκαίνουργιο και με τη συνδρομή της Gazoo Racing να δίνει μια αίσθηση εφάμιλλη των αλλαγών στο Rally1 – τουλάχιστον σύμφωνα με τους Ιάπωνες. Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, αντίθετα με εκείνα της ιπποδύναμης. Χάρη σε αύξηση της πίεσης στο τούρμπο, την αλλαγή της πολλαπλής εισαγωγής και την τοποθέτηση ελαφρύτερων πιστονιών, ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο ανεβαίνει πια στα 280 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και τα 390 Nm στις 3.250-4.600 σ.α.λ. (261 άλογα στις 6.500 σ.α.λ. και 361 Nm στις 3.000-4.600 σ.α.λ. πριν). Στο GR Yaris της ιαπωνικής αγοράς δε, ο G16E-GTS φτάνει πλέον τους 300 ίππους και τα 400 Nm (από 272 ίππους και 370 Nm).
Η Toyota αναφέρει βάρος μεγαλύτερο κατά μόλις 20 κιλά στο αυτόματο, οπότε η διαφορά μεταξύ 1.280 (με το 6άρι χειροκίνητο) και 1.300 (με το 8άρι DAT) κιλών είναι όσο μικρή μπορείς να περιμένεις μεταξύ μηχανικής και αυτόματης μετάδοσης. Οπότε πολύ πιθανό το JDM GR Yaris με τα 300 άλογα, να πέφτει κάτω (και αρκετά μάλιστα) από τα 5,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα!