H αλήθεια είναι πως οι Κορεάτες μας έχουν συνηθίσει πια σε εντυπωσιακές premium παρουσίες. Με μπροστάρη τη Genesis, η Hyundai πλέον λογίζεται -έστω, με «καλλιτεχνικό» όνομα- ευθέως ανταγωνιστική στο γερμανικό premium κατεστημένο, αλλά και στo αντίστοιχο τρίπτυχο εξ Ιαπωνίας (Lexus, Infiniti, Acura). Το G80 Sport έρχεται να το πιστοποιήσει, για άλλη μια φορά, με τους πίσω τροχούς να παίρνουν το δικό τους δρόμο στις στροφές.
Το σύστημα τετραδιεύθυνσης RWS είναι ο απόλυτος πρωταγωνιστής για τη σπορ εκδοχή του G80. Σίγουρα το Cavendish Red χρώμα, που είναι αποκλειστικό για το G80 Sport, τραβάει τα βλέμματα. Το ίδιο ισχύει για τις 20άρες ζάντες με το σκούρο φινίρισμα, τη μάσκα και τα πλαίσια παραθύρων στο ίδιο μοτίβο, τα full LED φανάρια μπροστά και τους μεγαλύτερους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα. Στο πίσω μέρος επίσης συναντάμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, αλλά και ένα διακριτικό spoiler που εκτείνεται από άκρη σε άκρη, πιάνοντας όλο το πάνω μέρος (από φανάρι σε φανάρι).
Στο εσωτερικό η εικόνα δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα από τα απλά G80, πέρα από το κόκκινο χρώμα των επενδύσεων. Δέρμα, ξύλο και ποιοτικά υλικά σε κάθε σπιθαμή του, τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής 14,5 ιντσών και τεχνολογία αιχμής, που περιλαμβάνει μέχρι το πρώτο cruise control με τεχνητή νοημοσύνη! Για το Sport υπάρχει το σύστημα Active Sound Design, που «ενισχύει το χαμηλό και μεσαίο φάσμα συχνοτήτων του κινητήρα». Με άλλα λόγια, παράγει ψεύτικό ήχο μέσω των ηχείων.
Επιστροφή στο στήσιμο και πριν καταπιαστούμε με την τετραδιεύθυνση, να αναφέρουμε πως το G80 Sport διαθέτει χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και πιο σφιχτό setup στα αμορτισέρ, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά. Ενεργό ρόλο στο στρίψιμο του αυτοκινήτου έχουν οι πίσω τροχοί, αλλά όχι μόνο του γκαζιού. Μέχρι τα 60 χλμ./ώρα ο πίσω άξονας στρίβει στην αντίθετη πορεία από τον εμπρός, βελτιώνοντας την ευελιξία. Από εκεί και πάνω ακολουθεί το τιμόνι, ενισχύοντας τη σταθερότητα.
Στους κινητήρες δεν υπάρχουν αλλαγές. Η βάση της γκάμας αποτελείται από τον 2.2 ντίζελ των 210 ίππων και 441 Nm ροπής. Στη συνέχεια συναντάμε τον 2.5άρη τετρακύλινδρο τούρμπο T-GDI των 304 ίππων και 421 Nm, ενώ την κορυφή καταλαμβάνει ο 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων και 530 Nm ροπής. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση πίσω, με την τετρακίνηση να διατίθεται προαιρετικά.