Το Audi TT έχει ανακοινωθεί πως αποχωρεί από την παραγωγή στο τέλος της χρονιάς, ωστόσο ακόμα έχει σφυγμό. Κι όσο διατηρείται ο παλμός του γερμανικού κουπέ, τόσο θα παρουσιάζονται ειδικές εκδόσεις. Η Special Edition είναι η πιο πρόσφατη, αλλά και η πιο περιορισμένης παραγωγής.
Το TT Special Edition βασίζεται στο 45 TFSI Quattro, που σημαίνει ότι κάτω από το καπό έχει τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο στα 245 άλογα και σύστημα τετρακίνησης. Για το Special Edition αναλαμβάνει το Nogaro Blue χρώμα στο αμάξωμα, με έμπνευση από το RS 2, τα φιμέ κρύσταλλα των παραθύρων, οι μαύρες 20άρες ζάντες με τις κόκκινες δαγκάνες πίσω τους, τα αυτοκόλλητα με τους τέσσερις κύκλους χαμηλά στο πλάι, αλλά και το αεροδυναμικό πακέτο (splitter στον εμπρός προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές και αεροτομή πίσω). Ειδικά πίσω παρατηρούμε δυο ψευδο-αεραγωγούς στα πλαϊνά του προφυλακτήρα, που θέλουν να φέρουν μια εσάνς από R8.
Στο εσωτερικό τα πάντα καλύπτονται από δέρμα και alcantara, έχοντας μπλε ραφές σε καθίσματα, ταμπλό, τιμόνι, εσωτερικό θυρών και επιλογέα να δημιουργεί μια ωραία αντίθεση με το μαύρο. Οι ραφές βέβαια αλλάζουν, ανάλογα το χρώμα του αμαξώματος. Εκτός του Nogaro Blue προσφέρονται τα Tango Red και Glacier White, οπότε η διχρωμία στην καμπίνα μπορεί να πάρει και εκφάνσεις κόκκινου ή λευκού.
Σε κάθε περίπτωση, η απόδοση του κινητήρα βρίσκεται στα 245 άλογα και τα 370 Nm. Όπως είπαμε περνάει σε όλους τους τροχούς, μέσω του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη S Tronic. Συνδυασμός που εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις, ειδικά για αυτοκίνητο κάτω των 250 ίππων, όπως φανερώνουν τα 5,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη η τελική, στα 250 χλμ./ώρα).
Η παραγωγή του TT Special Edition θα περιοριστεί στις μόλις 25 μονάδες, κι αυτές μόνο για την αγορά της Ισπανίας. Εκτός από δυσεύρετο, πάντως, είναι και πολύ ακριβό: τιμή εκκίνηση οι 72.800 ευρώ!