Η υβριδική τεχνολογία μπαίνει στα μηχανοστάσια των BMW M, κάνοντας πρεμιέρα σε εκείνα των νέων X5 M και X6 M Competition. Οι κορυφαίες εκδόσεις των προσφάτως ανανεωμένων βαυαρικών SUV παραμένουν στα υψηλότατα επίπεδα ισχύος των προηγούμενων, αλλά με καλύτερη απόκριση και χαμηλότερα νούμερα κατανάλωσης.
Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν πλέον νέους προβολείς LED matrix με προσαρμοζόμενο έλεγχο και αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας φώτων BMW Selective Beam, με το περίγραμμα των φαναριών να είναι 35 χιλιοστά στενότερο. Τα σκουρόχρωμα M Shadowline διατίθενται προαιρετικά, όμως το μαύρο χρώμα στα «νεφρά» είναι στάνταρ. Η μάσκα και η κεντρική εισαγωγή το προφυλακτήρα ενώνονται με μια μαύρη φάσα, δημιουργώντας ένα δυναμικό μοτίβο σχήματος «X» που ανεβάζει επίπεδο την επιθετικότητα του εμπρός μέρους.
Στο προφίλ κυριαρχούν οι μεγάλες ζάντες των 21 ιντσών μπροστά και 22 πίσω, ενώ τα καλύμματα των καθρεπτών ντύνονται προαιρετικά με ανθρακονήματα. Από το ίδιο υλικό αποτελείται η αεροτομή στην X6 M, ενώ και στις δυο BMW ο διαχύτης κεντρίζει τα βλέμματα στο πίσω μέρος, μαζί με τις τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων και τα νέα γραφικά στα φωτιστικά σώματα, όπου τα LED επίσης παίρνουν σχήμα «X». Παράλληλα, έχουμε 3 νέα χρώματα (Brooklyn Grey, Isle of Man Green και Frozen Pure Grey) να προστίθενται στις υπόλοιπες 50 αποχρώσεις BMW Individual.
Στο επίκεντρο των σχεδιαστικών αναβαθμίσεων του εσωτερικού βρίσκεται η κυρτή οθόνη BMW Curved Display, αποτελούμενη από μια ενιαία διάταξη ψηφιακού πίνακα οργάνων (12,3 ίντσες) και οθόνης αφής για το σύστημα πολυμέσων (14,9 ίντσες). η φαρδιά διακοσμητική επένδυση από λεπτό ξύλο Fineline Black με high-gloss μεταλλικό εφέ, ο ambient φωτισμός, το δερμάτινο τιμόνι M με τα νέα carbon χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, τα μπάκετ καθίσματα με τις δερμάτινες επενδύσεις Merino, το premium ηχοσύστημα (Harman Kardon Surround στάνταρ, Bowers & Wilkins Diamond Surround προαιρετικά) και η γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή (επίσης προαιρετικά) απογειώνουν τον εσωτερικό κόσμο των δυο X.
Κάτω από το καπό συναντάμε τις μεγαλύτερες αλλαγές, που αφορούν την προσθήκη ήπιου υβριδικού συστήματος 48V στον νέο 4.4 V8 twinturbo κινητήρα. Ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο συμπαγές κέλυφος του 8τάχυτου κιβωτίου M Steptronic παρέχει έως 12 ίππους επιπλέον και 200 Nm ροπής, ενώ λειτουργεί και ως μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στον στροφαλοφόρο άξονα. Ο βενζινοκινητήρας διαθέτει νέα πολλαπλή εξαγωγής, ενισχυμένο στρόφαλο, αναβαθμισμένη εισαγωγή και αναθεωρημένους υπερτροφοδότες, με απώτερο σκοπό τη βελτίωση της απόκρισης και της ευστροφίας. Η συνολική απόδοση ανέρχεται στους 625 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 750 Nm μεταξύ 1.800 και 5.800 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, του ενεργού διαφορικού M και του αυτόματου κιβωτίου, που διαθέτει ειδικά εξελιγμένο λογισμικό.
Με το πρόγραμμα Track επιλεγμένο (Road και Sport τα άλλα δυο), οι X5 M & X6 M Competition επιταχύνουν στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,9 δλ. και περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, φτάνοντας μέχρι τα 285 χλμ./ώρα με το πακέτο M Driver. Ακόμα πιο εντυπωσιακοί οι αριθμοί κατανάλωσης, καθότι η X5 M θέλει 12,9-13,1 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο ενώ η πιο αεροδυναμική X6 M καίει ακόμα λιγότερο, στα 12,7-12,9 λίτρα/100 χλμ. Οι εκπομπές ρύπων τοποθετούνται στα 291-295 γρ. CO2/χλμ. για την X5 και τα 287-292 γρ. CO2/χλμ., αλλά οι κορυφαίες εκδόσεις των SUV από το Μόναχο δεν κοιτάνε μόνο τα περιβαλλοντικά. Η στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και η λειτουργία 4wd Sport, που στέλνει την περισσότερη ισχύ πίσω και βάζει τις X5 M/X6 M Competition στον κόσμο της πλαγιολίσθησης, φροντίζουν για τη δημιουργία των πιο οδηγοκεντρικών μοντέλων της κατηγορίας.