H MG συνεχίζει τη διεύρυνση της γκάμας προς πάσα κατεύθυνση, δίνοντας αυτή τη φορά χαρά στους θιασώτες της «κούρσας» με το νέο MG 8. Ένα δυναμικό σεντάν με έντονες πινελιές κουπέ, σε αιχμηρό περιτύλιγμα και plug-in υβριδική τεχνολογία κάτω από αυτό.
Το MG 8 διακρίνεται για τις αεροδυναμικές γραμμές του, που πηγάζουν από το Roewe D7 στο οποίο βασίζεται. Για την ακρίβεια τα δυο τους μοιάζουν σε όλα, αν και το MG καταφέρνει να είναι ελάχιστα μικρότερο (4.887 χλστ. αντί 4.990 χλστ., παρότι δεν αλλάζει τίποτα σε προφυλακτήρες) σε μήκος, την ώρα που το μεταξόνιο αγγίζει τα 2,9 μέτρα (2.890 χλστ). Οι στάνταρ ζάντες μετρούν 17 ίντσες, αλλά η σιλουέτα του MG 8 επιβάλλει την τοποθέτηση των προαιρετικών 18άρων, ενώ και aftermarket 19άρες δεν θα «έπεφταν» άσχημες. Θα ζημίωναν, ωστόσο, την αυτονομία, που αποτελεί προτεραιότητα για το PHEV τετράθυρο των Κινέζων. Στο εσωτερικό συναντάμε την τυπική διάταξη των διπλών οθονών στο πάνω μέρος του ταμπλό, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,25 ή 12,3 ιντσών να εφάπτεται στο infotainment των 12,3 ιντσών, και τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει στάνταρ αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ενεργό cruise control, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα.
Στο ζήτημα της αυτονομίας τώρα, τo plug-in υβριδικό σύνολο του MG 8 απαρτίζεται από βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. ισχύος 112 ίππων και 135 Nm και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 186 ίππων και 330 Nm. Η μπαταρία λιθίου φωσφορικού σιδήρου έχει χωρητικότητα 21,4 kWh και εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως 125 χιλιόμετρα. Σύμφωνα πάντα με τη Roewe το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 185 χλμ./ώρα, με κατανάλωση 3,45 λίτρα/100 χλμ. και μέγιστη συνδυαστική αυτονομία 1.655 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ των 55 λίτρων και το ρεύμα. Φυσικά όλες οι μετρήσεις αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC, οπότε σε WLTP μιλάμε για σημαντικά χαμηλότερα.













































