Η Mercedes-AMG παρουσιάζει τη βασική έκδοση της SL, που κάθε άλλο παρά τέτοια θυμίζει από πλευρά τεχνολογίας και τεχνικών χαρακτηριστικών.
Εμφανισιακά, μόνο το σήμα στο πίσω μέρος διευκρινίζει το ποιόν της έκδοσης. Η SL 43 δεν έχει να ζηλέψει το παραμικρό από τις SL 55 και SL 63, διαθέτοντας τον επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, τη μάσκα Panamericana με τις κάθετες γρίλιες και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Μοναδική διαφορά, που ωστόσο θέλει πολύ εκπαιδευμένο μάτι για να εντοπιστεί, είναι οι 19άρες πολυάκτινες ζάντες. Προαιρετικά, πάντως, διατίθενται οι 20άρες που έχουν ως στάνταρ οι «μεγάλες αδερφές», αλλά και οι προαιρετικές τους 21άρες.
Παρόμοια, εντυπωσιακή, εικόνα στο εσωτερικό. Η καμπίνα της SL 43 παρουσιάζεται κοινή με των V8 SL, έχοντας σε πρωταγωνιστικό ρόλο την οθόνη αφής των 11,9 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Μάλιστα, για να αποφεύγονται τυχόν αντανακλάσεις φωτός όταν η οροφή είναι ανοιχτή, μπορεί να ρυθμιστεί ηλεκτρικά (η οθόνη) με κλίση από 12 έως 32 μοίρες. Μέσω αυτής ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου, μεταξύ των οποίων το σύστημα πολυμέσων MBUX και το AMG Dynamic Select, που προσφέρει 5 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport + και Individual) – 6 αν επιλεγεί το προαιρετικό πακέτο AMG Dynamic Plus, το οποίο προσθέτει το Race Mode.
Όλα αυτά συνεργάζονται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ AMG Ride Control και έναν παντοδύναμο 2λιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, απόδοσης 381 ίππων στις 6.250 σ.α.λ. και 480 Nm στις 3.250-5.000 σ.α.λ. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας RSG σε ρόλο μίζας-γεννήτριας προσθέτει άλλους 14 ίππους, αντλώντας ενέργεια από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Ίδια πηγή ενέργειας και για το ηλεκτρικό τούρμπο, που προέρχεται από τη Formula 1 και σύμφωνα με τη Mercedes, τοποθετείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής. Σημειώνεται πως ο κινητήρας της SL 43 αποτελεί διαφορετική εκδοχή από εκείνους που συναντάμε στις AMG 45 S και CLA 45 S, οι οποίες αποδίδουν 421 άλογα και 500 Nm.
Η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και αυτή (μαζί, φυσικά, με το μοτέρ) είναι η σημαντικότερη διαφοροποίηση, σε σχέση με τις αποκλειστικά τετρακίνητες SL 55 και SL 63 4Matic+. Το 9άρι αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει τη μεταφορά της ισχύος, παρέχοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 275 χλμ./ώρα, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να τοποθετείται στα μόλις 8,9 λίτρα/100 χλμ. Για τους πιο απαιτητικούς, το πακέτο AMG Dynamic Plus προσφέρει 10 χλστ. χαμηλότερη ανάρτηση, διαφορετικές βάσεις κινητήρα, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπλοκέ διαφορικό και κίτρινες δαγκάνες στα δισκόφρενα (τα οποία παραμένουν ατσάλινα, δεν προσφέρονται κεραμικά).