To Mazda BT-50 αποκτά δυο ακόμα σκληροτράχηλες εκδόσεις, με τη μία να είναι με διαφορά η πιο heavy duty που κυκλοφορεί επίσημα από αντιπροσωπείες του Ιάπωνα κατασκευαστή. Τα BT-50 SP Pro και Thunder Pro προσφέρουν δυο όψεις στο νόμισμα των ενισχυμένων εκτός δρόμου δυνατοτήτων, αλλά δυστυχώς μόνο για την αγορά της Αυστραλίας.
Ξεκινάμε από το πιο ήπιο SP Pro (το λευκό των φωτογραφιών), που χαρακτηρίζεται από τη μπάρα LED στη μάσκα που φωτίζει μέχρι τα 569 μέτρα, τα μαύρα αυτοκόλλητα χαμηλά στις πόρτες, τα σκαλοπάτια, το προστατευτικό (σαν splitter που μοιάζει) στον εμπρός προφυλακτήρα, τις 18άρες ζάντες και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, η οποία κερδίζει 5 εκατοστά χάρις στο νέο συνδυασμό ελατηρίων-αμορτισέρ. Αν οι απαιτήσεις σας, ωστόσο, είναι πολύ περισσότερες, τότε υπάρχει το Thunder Pro.
Οι διαφορές εδώ δεν χρειάζονται πάνω από μισή ματιά για να φανερωθούν. Το «κεραυνοβόλο» ΒΤ-50 ξεχωρίζει από το ενσωματωμένο bull bar και τον διαφορετικό προφυλακτήρα μπροστά, που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει τη γωνία προσέγγισης και να μην «τρελαίνει». τους αισθητήρες (των αερόσακων κυρίως) σε τυχόν εκτός δρόμου χτυπήματα. Στην καρότσα συναντάμε μπάρες από ανοξείδωτο ατσάλι με ενσωματωμένο το τρίτο φως φρένων, ενώ διαφορετικά είναι και τα φωτιστικά σώματα μπροστά, με τα σκουρόχρωμα κρύσταλλα. Ο αναπνευστήρας αναλαμβάνει την προστασία της εισαγωγής σε περάσματα από βαθιά νεροφαγώματα ή ποτάμια, ενώ η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη σε συμπίεση και rebound. Οι ζάντες επίσης μετρούν 18 ίντσες, αλλά εδώ φέρουν ειδική επικάλυψη που τις προστατεύει από πέτρες και λοιπές εκτός δρόμου κακοτοπιές, την ώρα που οι δυο στρογγυλοί προβολείς μπροστά φωτίζουν έως 1,1 χιλιόμετρα μπροστά από το αυτοκίνητο!
Κάτω από το καπό συναντάμε τη μοναδική επιλογή του BT-50 αυστραλιανών προδιαγραφών, που ταυτόχρονα είναι και η ισχυρότερη. Ο 3.0λιτρος ντίζελ των 190 ίππων στις 3.600 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. συνεργάζεται αποκλειστικά με σύστημα τετρακίνησης, 6άρι αυτόματο κιβώτιο και προσφέρεται επίσης αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη διάταξη.
Οι τιμές των πακέτων είναι αρκετά λογικές, ιδίως εκείνη του «αρματωμένου» Thunder Pro. Το SP Pro τιμάται στις 7.668 δολάρια Αυστραλίας (4.680 ευρώ), ενώ το Thunder στις 9.046 τοπικών δολαρίων (5.560 ευρώ).