Η Mitsubishi συνεχίζει τη ροή ενημέρωσης για το νέο L200, πριν καν παρουσιαστεί επίσημα το αυτοκίνητο. Πλέον το μόνο που έχει μείνει για την πρεμιέρα είναι η εμφάνιση χωρίς το καμουφλάζ και τα στοιχεία επιδόσεων, καθώς πλέον γνωρίζουμε και τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του επερχόμενου pick up.
Η 6η γενιά L200/Triton πατάει σε ολοκαίνουργιο πλαίσιο, πάντα τύπου σκάλας, και συνοδεύεται από επίσης ανασχεδιασμένες αναρτήσεις: μπροστά αναλαμβάνουν διπλά ψαλίδια, ενώ πίσω ακολουθείται η παραδοσιακή λύση των φύλλων σούστας. Καρδιά της κατασκευής είναι ένας νέος ντίζελ κινητήρας, ο οποίος σύμφωνα με τη Mitsubishi σχεδιάστηκε με γνώμονα τη μείωση των τριβών, συνδυάζοντας χαμηλότερα νούμερα κατανάλωσης/εκπομπών ρύπων (ακόμα δεν ανακοινώνονται) με υψηλότερη απόδοση. Ενδεικτικά, το σημερινό L200 αποδίδει 180 ίππους και 430 Nm από τον 2.4λτ. κινητήρα. Για το επόμενο οι Ιάπωνες δηλώνουν πως θα υπάρχουν και άλλες εκδόσεις ισχύος, με τις φήμες να τοποθετούν ενδεχόμενη έκδοση Ralliart αρκετά πάνω από τα 200 άλογα.
Βάσει των έως τώρα πληροφοριών, το νέο L200 θα μοιράζεται πολλά στοιχεία με το νέο Navara, καθώς Nissan και Mitsubishi αποτελούν τα δυο από τα τρία μέλη του συνασπισμού με τη Renault. Τι πιο λογικό, λοιπόν, από το να συνεργαστούν για δυο εκ των πιο εμπορικών τους μοντέλων. Μάλιστα, το νέο L200 θα διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή, όπως αποκάλυψε το οργανόγραμμα της Mitsubishi. Η πρεμιέρα του L200 MK6 δεν θα αργήσει πολύ, καθότι το περιμένουμε μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. Ένα χρόνο αργότερα θα ακολουθήσει η ηλεκτρική του εκδοχή, που θα σηματοδοτήσει τον ερχομό του πρώτου EV pick up από τα «Τρία Διαμάντια».