Τα teaser έφυγαν, οι πρώτες ολοκληρωμένες εικόνες του νέου SUV της Mitsubishi ήρθαν. Ενός μοντέλου που ξεχωρίζει σχεδιαστικά από όλα τα μοντέλα της γκάμας, σηματοδοτώντας τη στροφή σε μια νέα αισθητική ταυτότητα (Silky & Solid) για τα «Τρία Διαμάντια».
Το ολοκαίνουργιο crossover μας μεταφέρει σχεδιαστικά στο πρωτότυπο XFC του 2022, μεταφέροντας σχεδόν αυτούσιες τις γραμμές του εμπρός και πίσω μέρους. Σε αμφότερα κεντρίζουν το ενδιαφέρον τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο οριζόντιου «Y», ενώ διακρίνονται και οι έντονοι ώμοι σε πίσω πόρτες-φτερά. Το προς το παρόν αβάπτιστο νέο μοντέλο θα τοποθετηθεί στο νευραλγικό εμπορικά Β-Segment, αν και από πλευράς διαστάσεων ακροβατεί μεταξύ B και C-SUV. Το μπόι είναι αρκετά μεγαλύτερο από του ASX, φτάνοντας τα 4.390 χλστ. σε μήκος (4.227 χλστ. το ASX). Πλάτος και ύψος ανέρχονται σε 1.810 και 1.660 χλστ. αντίστοιχα (1.797 χλστ. και 1.585 χλστ. το ASX), ενώ το μεταξόνιο δεν αναφέρεται (2.639 χλστ. το ASX, λογικά κοντά στα 2,7 μέτρα εδώ).
Οι Ιάπωνες ανακοινώνουν πως το νέο τους crossover όχι μόνο θα 4 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας (Normal, Wet, Gravel, Mud), αλλά θα εφοδιάζεται κιόλας με Active Yaw Control στον εμπρός άξονα! Το AYC το θυμόμαστε όλοι από τα Evo, όπου λειτουργούσε σαν ενεργό διαφορικό μεταξύ των πίσω τροχών. Εδώ θα είναι σε απλουστευμένη μορφή και αποκλειστικά σε δικίνητη έκδοση, βελτιστοποιώντας την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός τροχών. Στη συνέχεια δεν αποκλείεται να υπάρξει και τετρακίνητη έκδοση πάντως, καθότι η απόσταση από το έδαφος αναφέρεται στα 222 χλστ. Ο κινητήρας είναι ένας ατμοσφαιρικός 1.500άρης, συνδυαζόμενος με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT).
Το νέο Mitsubishi θα παρουσιαστεί στις 10 Αυγούστου, απευθυνόμενο αρχικά στις αγορές της Ασίας και Ωκεανίας.