Η αγγλική εταιρία μπορεί να μην έδωσε το παρόν στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, όμως δεν έμεινε χωρίς παρουσίαση νέου μοντέλου. Ή καλύτερα, νέας και συλλεκτικής έκδοσης του πιο ιστορικού της μοντέλου. Του ιστορικού MINI Cooper.
Δείτε ακόμα: Nέο MINI με προνομιακό επιτόκιο και 4 χρόνια ασφάλεια αυτοκινήτου
Εδώ στην έκδοση S, που σημαίνει ότι κάτω από το καπό συναντάμε τον 2λιτρο TwinPower κινητήρα της BMW με απόδοση 192 ίππων και 280 Nm ροπής (300 Nm με λειτουργία overboost). Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει στο αμάξωμα των 1.160 κιλών είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λιγότερο από 7 δλ. (6,8 για την ακρίβεια) και την τελική να φτάνει τα 235 χλμ./ώρα. Και αφού ολοκληρώσαμε τα «διαδικαστικά», περνάμε στην ουσία του GT Edition. Που δεν είναι άλλη από το «φαίνεσθαι» και τη νοσταλγία.
Η συλλεκτική έκδοση των μόλις 150 κομματιών αποτίει φόρο τιμής στο Mini 1275 GT, το οποίο αποτέλεσε την κορυφαία εκδοχή του δημιουργημάτος του Αλέξανδρου Ισιγόνη στην δεκαετία του 70, τοποθετούμενο ουσιαστικά πάνω από το αυθεντικό Cooper S. Το χρώμα είναι ένας συνδυασμός μαύρο μεταλλικού και ασημί λωρίδων με κόκκινες προσθήκες, οι οποίες συναντώνται στα καλύμματα των καθρεπτών, το spoiler στην οροφή και την κεραία-«πτερύγιο καρχαρία», αλλά και το περίγραμμα της εισαγωγής στον εμπρός προφυλακτήρα. Τα γράμματα «GT» δεσπόζουν στις λωρίδες που βρίσκονται χαμηλά στις πόρτες, όπως και στο εσωτερικό, το οποίο επίσης συνδυάζει μαύρο δέρμα και alcantara με κόκκινες ραφές στα καθίσματα και το τιμόνι.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή MINI Cooper D Countryman ALL4
Το αεροδυναμικό πακέτο και οι ζάντες 18 ιντσών προέρχονται από το κορυφαίο John Cooper Works, όμως -όπως αναφέραμε- στα μηχανικά μέρη δεν παρατηρείται καμία μετατροπή, όντας ουσιαστικά ένα Works στην εμφάνιση αλλά S στην «καρδιά». Η τιμή του στη Γαλλία, όπου και παρουσιάστηκε, ορίστηκε στις 35.900 ευρώ. Άγνωστο παραμένει αν κάποιο από τα 150 θα έρθει στην Ελλάδα.