Το MG5 το γνωρίζουμε στην Ευρώπη ως ένα αμιγώς ηλεκτρικό μικρομεσαίο στέισον βάγκον, ισχύος 156 ή 177 ίππων. Στην Κίνα όμως, το MG5 είναι ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο με μεσαίου μεγέθους 4θυρο Fastback αμάξωμα. Παρουσιάστηκε το 2020 και τώρα εμφανίζεται σημαντικά αναβαθμισμένο εξωτερικά και στο εσωτερικό, φέροντας ριζικές αλλαγές (το κόκκινο MG5 στις φωτογραφίες είναι το νέο).
Το μόνο που διατήρησε είναι το σφηνοειδές και χυτό προφίλ του, που του τονίζει το μυώδες παρουσιαστικό του. Μπροστά οι αλλαγές εστιάζονται στη μεγαλύτερη μάσκα με τις ανάγλυφες πλευρικές εισαγωγές αέρα, το καπό με τα πιο έντονα νεύρα και το λογότυπο MG στο τελείωμά του, ενώ διαφορετικά είναι και τα φωτιστικά σώματα. Σίγουρα σε πολλούς θα θυμίζει το γνωστό και σε εμάς MG3 Hybrid+, αφού τα δύο αυτοκίνητα έχουν κοινά αισθητικά γνωρίσματα. Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω τμήμα του νέου MG5 με τα πιο λεπτά φανάρια, το διαφορετικό καπό και προφυλακτήρα. Το ανανεωμένο MG5 έχει μήκος 4.715 χλστ., πλάτος 1.842 χλστ. και μεταξόνιο 2.680 χλστ.
Εντελώς αλλαγμένο και πιο μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του ανανεωμένου MG5, όπου και εδώ οι ομοιότητες με το MG3 είναι εμφανείς. Ο ασύμμετρος σχεδιασμός του προκατόχου, έδωσε τη θέση του σε πιο καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες. Νέα είναι τα πάνελ των θυρών και τα σχέδια των αεραγωγών. Η νέα κεντρική οθόνη αφής των 12,3 ιντσών μαζί με την πιο σύγχρονη οθόνη των επίσης 12,3 ιντσών του πίνακα οργάνων εναρμονίζονται με το υπόλοιπο ταμπλό.
Το MG5 κινείται με τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης 1.5 λτ. Στη βασική του έκδοση είναι ατμοσφαιρικό και αποδίδει 129 ίππους, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων ή CVT. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το turbo μοτέρ με τους 181 ίππους και στα 285 Nm, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων.