Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι αρκετά πιο ακριβά από αντίστοιχα με θερμικούς κινητήρες για το βασικό λόγο ότι οι μπαταρίες τους στοιχίζουν πολλά χρήματα. Όταν για παράδειγμα ένα supermini βενζίνης πωλείται κοντά στις 20.000 ευρώ, το ίδιο στην ηλεκτρική του εκδοχή έχει σχεδόν διπλάσια τιμή. Για αυτό η MG προσφέρει μια εναλλακτική λύση για να μην επιβαρύνεται από την αρχή ο αγοραστής όλο το κόστος.
Με την παρουσίαση του νέου Crossover μοντέλου Windsor EV φέρνει νέα δεδομένα στην ηλεκτροκίνηση. Όχι γιατί διαθέτει κάποια νέα τεχνολογία ή ένα πρωτοποριακό στοιχείο γενικότερα, αλλά γιατί δεν χρεώνει στην τιμή του την μπαταρία. Έτσι ο πελάτης το αγοράζει όσο σχεδόν ένα αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης και χρεώνεται την μπαταρία ανάλογα με τη χρήση. Παράλληλα ο κάτοχός του λαμβάνει εγγύηση εφ’ όρου ζωής για την μπαταρία, όπως και δωρεάν φόρτιση για το πρώτο έτος. Σίγουρα ενδιαφέρουσες προσφορές, τις οποίες καλό θα ήταν να σκεφτούν και προς Ευρώπη μεριά οι εταιρείες που πουλάνε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έτσι ώστε να προσελκύσουν περισσότερους αγοραστές.
Το νέο MG Windsor EV που λανσαρίστηκε στην Ινδία, βασίζεται στο Baojun Yun Duo (ή Cloud) και φέρει κάποιες διαφορές από αυτό. Το σχεδόν ενός όγκου αμάξωμά του έχει μήκος 4.295 χλστ., πλάτος 1.850 χλστ., ύψος 1.677 χλστ., μεταξόνιο 2.700 χλστ. και απόσταση από το έδαφος 186 χλστ. Το εσωτερικό του είναι λιγότερο «φορτωμένο» σχεδιαστικά, ακολουθώντας μινιμάλ αισθητικά πρότυπα, με απλές γραμμές, μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 10,1 ή 15,6 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ή 8,8 ιντσών. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 200 Nm ροπής, ενώ τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 38 kWh για αυτονομία 331 χιλιόμετρα.
Οι τιμές του MG Windsor EV ξεκινούν στην Ινδία από 999.000 ρουπία (10.735 ευρώ), όταν για παράδειγμα το παρόμοιων διαστάσεων Skoda Kushaq 1.0 TSI 115 PS πωλείται από 1.089.000 ρουπία (11.701 ευρώ). Η χρέωση για την μπαταρία ανά χιλιόμετρο είναι στα 3,5 ρουπία (0,038 ευρώ), δηλαδή στις 15.000 χλμ. το συνολικό κόστος είναι 570 ευρώ, χωρίς να υπολογίζεται η φόρτιση για μετά το πρώτο έτος που είναι δωρεάν. Ίσως το τελικό κόστος μετακινήσεων (μπαταρίας και φόρτισης) να είναι παραπλήσιο με ένα μοντέλο βενζίνης, όμως η τιμή του αυτοκινήτου είναι σαφώς πιο προσιτή σε σύγκριση με άλλα ηλεκτρικά.