Η Mercedes παρουσίασε το ανανεωμένο Sprinter, που διαθέτει αναβαθμισμένο κινητήρα, νέες επιλογές για τη μετάδοση και ολοκαίνουργιο σύστημα τετρακίνησης.
Το δημοφιλές επαγγελματικό έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο Work Truck Week, στις Η.Π.Α., με τον OM654 πετρελαιοκινητήρα σε ρόλο πρωταγωνιστή. Η Mercedes ανακοινώνει βελτιώσεις στη λειτουργία του μοτέρ, υποσχόμενη περισσότερη ροπή, ομαλότερη επιτάχυνση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και μειωμένα επίπεδα θορύβου. Το αλουμινένιο μπλοκ συνδυάζεται με έμβολα από χάλυβα, βελτιστοποιημένο θάλαμο καύσης και επικάλυψη NANOSLIDE στα τοιχώματα των κυλίνδρων, που μειώνει τις τριβές. Το νέο σύστημα εξαγωγής και η βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων φροντίζουν για τη μείωση των εκπομπών ρύπων, με την απόδοση του 2λιτρου ντίζελ να βρίσκεται είτε στα 170 είτε στα 211 άλογα.
Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου G-TRONIC, που διαθέτει κοντύτερη 1η (για καλύτερες εκκινήσεις με το van φορτωμένο) και μακρύτερες τις υπόλοιπες 8 (για χαμηλότερη κατανάλωση) από το απερχόμενη 7άρι. Νέο είναι και το προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης, το οποίο πλέον μπορεί να μεταφέρει μέχρι το 50% της ροπής στον εμπρός άξονα, από 35% του προηγούμενου. H απόσταση από έδαφος φτάνει τα 20,3 εκατοστά, συνδυαζόμενη με γωνία προσέγγισης 26 μοιρών, γωνία αποχώρησης 25 μοιρών και ράμπας στις 23 μοίρες. Με άλλα λόγια, το Sprinter 4×4 μπορεί να πάει σχεδόν παντού!
Η υπόλοιπη γκάμα του Sprinter 3ης γενιάς παραμένει ως είχε, με τη Mercedes να επικεντρώνει τις βελτιώσεις στο κορυφαίο μοντέλο.