Η Mercedes παρουσιάζει τις ανανεωμένες εκδόσεις των E-Class Coupe και Cabriolet, οι οποίες ακολουθούν το προ δυο μηνών φρεσκάρισμα των Sedan και Estate.
Η μάσκα είναι φαρδύτερη και διακρίνεται για την κλίση της προς τα εμπρός, ενώ τα φώτα είναι λεπτότερα (full LED) και ενσωματώνουν νέα LED ημέρας. Τα νέα χρώματα (Graphite Grey, Mojave Silver, Cirrus Silver) και σχέδια ζαντών αλουμινίου είναι επίσης φρέσκιες προσθήκες. Σε αντίθεση με την Sedan, οι Coupe και Cabriolet είχαν ήδη μακρόστενα φωτιστικά σώματα πίσω. Το facelift έφερε μια μικρή διαφοροποίηση στα γραφικά τους, μαζί μια διακριτική αναμόρφωση στον προφυλακτήρα.
Δείτε ακόμα: Πρώτη αποκάλυψη της νέας Mercedes S-Class
Στο εσωτερικό δεσπόζει η ενιαία διάταξη των οθονών αφής, σε δυο παραλλαγές: μία με οθόνες 10,25 ιντσών και μία με 12,3, καταλαμβάνοντας το μισό πλάτος του ταμπλό και το πάνω μισό του. Τα υλικά δεν θα μπορούσαν παρά να είναι κορυφαίας ποιότητας, με το δέρμα Nappa και την alcantara να εναλλάσσονται.
Τα συστήματα Active Brake Assist (αυτόματο φρενάρισμα), Active Speed Limit Assist (ανάγνωση σήμανσης και διατήρηση ορίου ταχύτητας), Active Distance Assist Distronic (διατήρηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα), Active Steering Assist (διατήρηση λωρίδας), Active Blind Spot Assist (ανίχνευση τυφλού σημείου και αναγνώριση πεζών), Active Parking Assist με Parktronic και κάμερα 360 μοιρών, αλλά και Active Stop-and-Go Assist συνδράμουν το έργο του οδηγού. Το τελευταίο μάλιστα μπορεί να σταματήσει εντελώς το αυτοκίνητο και να το ξεκινήσει, σε ταχύτητες μέχρι 60 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Νέα Mercedes CLS 260 με 1.500άρι τούρμπο μοτέρ
Στα μηχανικά μέρη, όλοι οι βενζινοκινητήρες συνδυάζονται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt EQ Boost, που συνδράμει 14 ίππους και 150 Nm στις E200, E200 4MATIC και E300, ενώ στην E450 προσθέτει 22 ίππους και 250 Nm ροπής. Στις E 200 Coupe και Cabriolet, η απόδοση του 2λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο φτάνει τα 197 άλογα στις 5.500-6.100 σ.α.λ. και τα 320 Nm ροπής στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Για τις E 300, η απόδοση φτάνει τα 258 άλογα και 370 Nm. Ο 3λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά τούρμπο M256 των E450 αποδίδει 367 άλογα στις 5.500-6.100 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής.
Στους πετρελαιοκινητήρες, οι E 220 d φορούν τον 2λιτρο των 194 ίππων και 400 Nm ροπής, με τις E 400 d να ανεβαίνουν στα 340 άλογα και 700 Nm από τον 3λιτρο κινητήρα. Όλες οι E-Class Coupe και Cabrio συνδυάζονται με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Ακολουθούν οι αναλυτικοί πίνακες επιδόσεων και τεχνικών χαρακτηριστικών της Mercedes.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||||
Έκδοση Coupe | E 200 | E 220 d | E 400 d 4MATIC | E 53 4MATIC+ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.991 | 1.950 | 2.925 | 2.999 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 | 6/24 | 6/24 |
Ταχύτητες | 9 | 9 | 9 | 9 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 197/5.500 | 194/3.800 | 340/3600 | 436/6.100 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 320/1.650 | 400/1.600 | 700/1.200 | 520/1.800 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 | 7,4 (7,6) | – | 4,4 |
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) | 237 | 242 (239) | 250 | 250 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 7,0 | 4,7 (5,2) | 6,2 | 8,6 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 153 | 123 (137) | 165 | 198 |
Έκδοση Cabriolet | E 200 | E 220 d | E 400 d 4MATIC | E 53 4MATIC+ |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.991 | 1.950 | 2.925 | 2.999 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 4/16 | 4/16 | 6/24 | 6/24 |
Ταχύτητες | 9 | 9 | 9 | 9 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 197/5.500 | 194/3.800 | 340/3600 | 436/6.100 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 320/1.650 | 400/1.600 | 700/1.200 | 520/1.800 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,9 | 7,7 (7,9) | – | 4,6 |
Τελ. ταχ. (χλμ./ώρα) | 234 | 237 (234) | 250 | 250 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.) | 6,9 | 4,9 (5,2) | 6,3 | 8,8 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 157 | 129 (140) | 166 | 202 |
Σε παρένθεση η 4MATIC |
Στην κορυφή τοποθετείται η E 53, με τον 3λιτρο M256 να αποδίδει 435 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 520 Nm στις 1.800-5.800 σ.α.λ. Και εδώ το EQ Boost παρέχει 22 ίππους και 250 Nm επιπλέον όταν χρειαστεί, επιταχύνοντας την Coupe στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δλ. και την Cabrio εντός 4,6 δλ., φτάνοντας αμφότερες στα ηλεκτρονικά περιοριζόμενα 250 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, που γίνονται 270 με το προαιρετικό AMG Driver’s Package. Το σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT TCT 9G, αναλαμβάνουν τη μετάδοση της ισχύος.
Δείτε ακόμα: Η G-Class που δεν είναι Mercedes
Εμφανισιακά ξεχωρίζει χάρις στους προφυλακτήρες και τις διαφορετικές ζάντες αλουμινίου της AMG, αλλά και τη γρίλια Panamerica, ενώ στο πίσω μέρος δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και ο διαχύτης.