Μαζί με την ανανεωμένη Mercedes CLS φρεσκαρίστηκε και η έκδοση AMG 53, συνεχίζοντας ακάθεκτη την εμπορική της πορεία στην Ευρώπη.
Η κορυφαία CLS ξεχωρίζει χάρις στους προφυλακτήρες AMG, τις 20άρες ζάντες αλουμινίου και την την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Φυσικά, δεν λείπουν τα σήματα και η μάσκα Panamericana. Τα χρώματα Selenite Grey Magno και Cashmere White Magno επίσης διαφοροποιούν την CLS 53 από την υπόλοιπη γκάμα, ενώ υπάρχουν και τα πακέτα AMG Dynamic Plus, Night Package και Night Package II για περαιτέρω εξατομίκευση.
Στο εσωτερικό δεσπόζουν οι δερμάτινες επενδύσεις Nappa και τα μπάκετ καθίσματα, τα ανθρακονήματα σε κεντρική κονσόλα και ταμπλό, το σπορ τριάκτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος και οι κόκκινες ραφές, που κάνουν αντίθεση με το μαύρο δέρμα. Οι διπλές οθόνες του συστήματος πολυμέσων MBUX, επίσης τραβούν τα βλέμματα σαν μαγνήτης.
Κάτω από το καπό, δίνει ζωή ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V6 που παράγει 435 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 520 Nm στις 1.800-5.800 σ.α.λ. Το έργο του συνδράμει ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στη μίζα, απόδοσης 21 ίππων και 250 Nm. Η μονάδα ISG (Integrated Starter Generator) λειτουργεί παράλληλα με το θερμικό μοτέρ και για σύντομες περιόδους, σε χαμηλομεσαίες στροφές κυρίως (για αυτό δεν υπάρχει συνδυαστική ιπποδύναμη 456 ίππων), προσθέτει δύναμη στον 3.0 V6. Συνολικά, μπορούν να φτάσουν στους τέσσερις τροχούς μέχρι 770 Nm. Την κίνηση αναλαμβάνει το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC+, το οποίο στο πακέτο Dynamic Plus διαθέτει και Drift Mode, μαζί με το 9άρι αυτόματο κιβώτιο.
Αν και δεν πρόκειται για μοντέλο της σειράς 63, η CLS 53 μόνο αργή δεν είναι. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,5 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με το Dynamic Plus να την ανεβάζει στα 280 χλμ./ώρα. Όλα αυτά με μέση κατανάλωση 9,2 λίτρων/100 χλμ. και 209 γρ.CO2/χλμ.