Ούτε να παρακολουθούσε τον καιρό της Ελλάδας η Mercedes, η οποία βρήκε το καταλληλότερο timing για να παρουσιάσει την Cabriolet εκδοχή της CLE. Ενός αυτοκινήτου που έρχεται να συνεχίσει την αξιοσέβαστα μακρά παράδοση των Γερμανών, στα ανοιχτά μοντέλα.
Εμφανισιακά δεν έχουμε ιδιαίτερες αλλαγές σε σχέση με την Coupe, πέραν της πασιφανούς. Η μεταλλική φιξ οροφή έχει αποχωρήσει, δίνοντας τη θέση της σε μια υφασμάτινη αναδιπλούμενη και τον ανάλογο μηχανισμό στο πίσω μέρος, που της επιτρέπει να ανοιγοκλείνει εντός 20 δευτερολέπτων και σε ταχύτητες έως 60 χλμ./ώρα. Αναμενόμενα η CLE Cabriolet πληρώνει το τίμημα στο πορτμπαγκάζ, καθώς προσφέρει 90 λίτρα λιγότερα σε σχέση με την Coupe (295 αντί 385). Η άνεση και ησυχία των επιβατών με ανοιχτή την οροφή εξασφαλίζεται και μέσω του Aircap, που εκτείνει ένα αρκετά μεγάλο πτερύγιο στην κορυφή του παρμπρίζ και κατευθύνει τη ροή του αέρα μακριά από τις κόμες των έως 4 παροικούντων την καμπίνα. Μαζί του και το καθιερωμένο Airscarf, που περνάει ζεστό αέρα στον αυχένα των επιβατών μέσω των προσκεφάλων.
Εκεί η εικόνα μεταφέρεται αμετάβλητη από την Coupe, έχοντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής των 11,9 ιντσών να κυριαρχούν στο ταμπλό, τις δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα/ταμπλό/εσωτερικό θυρών και τα TikTok/Zoom στις λειτουργίες του infotainment. Η κεντρική οθόνη μάλιστα μπορεί να πάρει κλίση μεταξύ 15-40 μοίρων, για να αντιμετωπίζει ο οδηγός τυχόν αντανακλάσεις που δημιουργούνται από το άπλετο φως της καμπίνας με την οροφή κάτω. Ανάλογη φροντίδα παρέχουν και τα καθίσματα, των οποίων οι ειδικά σχεδιασμένες επενδύσεις αντανακλούν την υπέρυθρη ακτινοβολία και συμβάλλουν στη μείωση της θερμοκρασίας των δερμάτων έως 15 βαθμούς Κελσίου. Με άλλα λόγια, δεν παθαίνεις έγκαυμα όταν μπαίνεις μέσα σε καλοκαιρινή μέρα, όπως σε όλα τα άλλα δερμάτινα σαλόνια.
Κατά τα λοιπά, σε διαστάσεις (μήκος 4.850 χλστ., πλάτος 1.861 χλστ., ύψος 1.424 χλστ., μεταξόνιο 2.865 χλστ.) και μηχανικά μέρη η κατάσταση είναι ίδια με την κλειστή CLE. Μοτέρ βενζίνης και ντίζελ προσφέρονται για όλα τα γούστα, με το πρώτο σκέλος να καλύπτεται από τον 2.0λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο και τον 3.0λιτρο biturbo εξακύλινδρο εν σειρά, ενώ το πετρέλαιο βρίσκει ανταπόκριση στον ανάλογο 2.0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο. Στο βενζινοκίνητο κομμάτι αρχικό μοντέλο είναι η CLE 200 (υπάρχει και CLE 200 4MATIC) των 2.0 λτ. με 204 άλογα και 320 Nm . Ακολουθεί η CLE 300 4MATIC με 2λιτρο μοτέρ ισχύος 258 ίππων και 400 Nm. Κορυφαία είναι η CLE 450 4MATIC με τον 3.0λιτρο διτούρμπινο straight six, απόδοσης 381 ίππων και 500 Nm ροπής. Μοναδική ντίζελ είναι η CLE 220 d με 2.0 λτ. κινητήρα 200 PS και 440 Nm. Σε όλες τις CLE περιλαμβάνεται το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC, όπως και το mild hybrid 48βολτο σύστημα με τον ηλεκτροκινητήρα των 23 ίππων.