Έπειτα από ένα σύντομο διάλειμμα μιας σεζόν, όπου την επιτήρηση των μονοθεσίων είχε αναλάβει η Aston Martin, η Mercedes-AMG επιστρέφει σε ρόλο αλυτάρχη και γιατρού στη Formula 1, με τις GT Black Series και GT 63 S 4Matic+.
Το γερμανικό supercar αναλαμβάνει χρέη Safety Car, παίρνοντας τη σκυτάλη από την Aston Martin Vantage και αντικαθιστώντας την GT R, που υπηρετούσε ως αυτοκίνητο αλυτάρχη πριν την Aston. Εξωτερικά τη διαφορά κάνουν τα απαραίτητα αυτοκόλλητα και οι φάροι, με το υπόλοιπο αμάξωμα να παραμένει πιστό στις hardcore επιταγές της κανονικής Black Series. Οι διαφοροποιήσεις είναι περισσότερες στον εξοπλισμό, όπου συναντάμε διπλές οθόνες για την παρακολούθηση δεδομένων του αγώνα, συστήματα ραδιοεπικοινωνίας και τηλεμετρίας, roll cage, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και δυο κάμερες στην αεροτομή: η μία μεταφέρει εικόνα από τα μονοθέσια που ακολουθούν στο εσωτερικό και η άλλη εξυπηρετεί την τηλεοπτική μετάδοση.
Πέρα από «οπερατέρ», βέβαια, η τεράστια ανθρακονημάτινη αεροτομή λειτουργεί και ως οπτική σήμανση για τους πιλότους, φιλοξενώντας τα LED των φανών!
Εργοστασιακή παραμένει η κατάσταση και στα μηχανικά μέρη, με τον 4.0 V8 twinturbo να αποδίδει 730 ίππους και 800 Nm. Σε συνδυασμό με το ενισχυμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη και τα ειδικά εξελιγμένα ελαστικά, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,2 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 9 δλ. και η τελική ανέρχεται στα 325 χλμ./ώρα.
To ιατρικό επιτελείο της F1, τώρα, θα κινείται με την GT 63 S 4Matic+. Το τετράθυρο κουπέ αντικαθιστά την Aston Martin DBX και συνεχίζει την παράδοση της C 63 S Estate, που είχε τον ίδιο ρόλο πριν το βρετανικό υπερ-SUV. Εδώ ο φάρος με τα LED βρίσκεται στην κορυφή της οροφής, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει απινιδωτή, κοπτήρες απεγκλωβισμού, μάσκα με παροχή οξυγόνου και δυο πυροσβεστήρες. Η καμπίνα του νέου Medical Car μπορεί να καθίσει τέσσερις επιβάτες στα ισάριθμα μπάκετ, καθένα εκ των οποίων επίσης διαθέτει ζώνες ασφαλείας 6 σημείων. Τρεις οθόνες, συν μία για την κάμερα που δείχνει την εικόνα από το πίσω μέρος, δίνουν στο πλήρωμα όσο το δυνατόν πληρέστερη εικόνα για τα δρώμενα του αγώνα.
Όπως στην Black Series, έτσι και η GT 63 είναι εργοστασιακή. Στην προκειμένη ο 4λιτρος V8 twinturbo αποδίδει 639 ίππους και 900 Nm, συνδυαζόμενος με 9άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης. Κάπως έτσι ισοφαρίζει την πιο σκληροπυρηνική GT μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (3,2 δλ.) και φτάνει έως τα 315 χλμ./ώρα.
Η σεζόν του 2022 ξεκινά το τριημέρο 18-20 Μαρτίου και ολοκληρώνεται στις 18-20 Νοέμβρη.