Η Mazda αναβαθμίζει και διευρύνει τις δυνατότητες επιλογής για το BT-50, λανσάροντας μια νέα πλούσια έκδοση και -κυριότερα- έναν μικρότερο κινητήρα, που παίρνει θέση στη βάση της γκάμας.
Ξεκινώντας από πάνω προς τα κάτω, η έκδοση που τοποθετείται ακριβώς κάτω από την κορυφή είναι η SP. Ξεχωρίζει από το μαύρο χρώμα σε μάσκα, προστατευτικά θόλων, 18άρες ζάντες, καθρέπτες και μπάρα στο χώρο φόρτωσης, που κάνουν αντίθεση με το γκρι χρώμα στο αμάξωμα και τα σκαλοπάτια. Στο εσωτερικό (κι ας μην μας το δείχνει η Mazda) συναντάμε μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και πάνελ gloss black σε κεντρική κονσόλα και πόρτες. Το BT-50 SP βρίσκεται κάτω από το κορυφαίο Thunder και διατίθεται αποκλειστικά με τον 3λιτρο ντίζελ των 190 ίππων.
Τα μεγάλα νέα επίσης αφορούν το μηχανοστάσιο, όπου πλέον υπάρχει η επιλογή ενός μικρότερου κινητήρα. Ένας 1.9λτ. ντίζελ αναλαμβάνει την κίνηση της έκδοσης XS, με απόδοση 150 ίππων και 350 Nm ροπής. Συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι αυτόματο κιβώτιο (όπως και ο μεγαλύτερος 3.0λτ.) και μπορεί να ρυμουλκήσει μέχρι 3 τόνους. Εικόνες δεν έχουμε από το βασικό BT-50, όμως οι Αυστραλοί (αγορά που αφορά η αναβάθμιση του μοντέλου) ανακοινώνουν σιδερένιες ζάντες, LED ημέρας, ενεργό cruise control, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και λειτουργίες συνδεσιμότητας Apple CarPlay/Android Auto, διατήρηση λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα κλπ.
Τέλος, αν τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων σας θυμίζουν κάτι, αυτό συμβαίνει γιατί είναι κοινοί με το Isuzu D-Max. Τα pick up της Mazda βασίζεται στο «θηρίο», εξ ου και οι μηχανικές ομοιότητες.