H Maserati έχει εδώ και αρκετά χρόνια τη δεύτερη γενιά GranTurismo υπό εξέλιξη, με την πρώτη να έχει υπηρετήσει πιστά στις τάξεις της «Τρίαινας» επί 12ετίας (2007-2019). Οι αποκαλύψεις για την πολυαναμενόμενη Ιταλίδα άρχισαν νωρίτερα στο 2022, μέσω της ηλεκτρικής Folgore. Η EV εκδοχή της νέας GT έφερε το απαραίτητο καμουφλάζ, αλλά σε ελαφριά μορφή, κρατώντας αρκετές λεπτομέρειες μακριά από τα αδιάκριτα μάτια. Η κανονική GranTurismo, αντίθετα, δεν έχει τέτοιες ντροπές, αλλά ούτε και τις διαφορές που θα περιμέναμε από την προηγούμενη.
Η νέα GranTurismo βασίζεται σε καινούργια πλατφόρμα και παίρνει ζωή από τον 3.0 V6 twinturbo Nettuno, που συναντάμε στην MC20. Από την κορωνίδα της γκάμας εμπνέονται τα εμπρός φανάρια και διαρρύθμιση προφυλακτήρα – μάσκας, που συνιστούν την ειδοποιό διαφορά με την απερχόμενη γενιά. Από εκεί και πέρα, όμως, είναι σαν να βλέπεις φωτοτυπία! Ό,τι αντικρίζει το μάτι πίσω από το ύψος των εμπρός προβολέων, θα μπορούσε κάλλιστα να ανήκει σε facelift της GranTurismo που μας άφησε. Ακόμα και το πολυάκτινο σχέδιο των ζαντών μοιάζει. Η έμπειρη ματιά θα εντοπίσει πως τα πίσω φανάρια είναι πιο μακρόστενα και ο προφυλακτήρας πιο μυώδης, όμως εκ πρώτης όψεως -και ειδικά από το προφίλ- οι δυο Maserati είναι σχεδόν «φτυστές» (η MC Stradale εδώ).
Συνειδητή επιλογή των σχεδιαστών, όπως αναφέρουν οι ίδιοι, καθώς η πρώτη GranTurismo είναι ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει τα τελευταία 20 χρόνια. Οι «πένες» της Μόντενα θέλησαν να συνδυάσουν τις γραμμές της με στοιχεία από την MC20, καταφέρνοντας να το πετύχουν σε αρκετά μεγαλύτερο βαθμό από την Grecale.
Αναφορικά με τα μηχανικά μέρη, o «Ποσειδώνας» παράγει 630 ίππους και 730 Nm στη supercar αδελφή της GranTurismo. Στο μηχανοστάσιο της Grecale Trofeo περιορίζεται στα 538 άλογα και τα 620 Nm, οπότε λογικά αυτή θα είναι η βάση για το grand tourer. Οι εκδόσεις S και MC Stradale θα είναι ισχυρότερες, αλλά τα 1.200 άλογα των 3 ηλεκτροκινητήρων στη Folgore δεν θα τα πλησιάζουν.