Η Maserati έχει βρει το δρόμο της και δεν σταματάει να μας εκπλήσσει ευχάριστα. Η αρχή, που έγινε με την MC20, αποκτά τώρα το πιο hardcore και πισταδόρικο πρόσωπό της, με το Project24.
Η αγωνιστική εκδοχή του ιταλικού supercar δεν έχει καμία σχέση μαζί του εμφανισιακά, καθώς το Project24 έχει ένα εντελώς διαφορετικό αμάξωμα που βρίθει αεροδυναμικών βοηθημάτων. Στο εμπρός μέρος δεν υπάρχουν προβολείς, παρά δυο πολύ λεπτά παραλληλόγραμμα LED, με την εισαγωγή να είναι στην ουσία ο ίδιος ο προφυλακτήρας, στο κέντρο του οποίου δεσπόζει η τρίαινα. Ο τεράστιος αεραγωγός στο καπό βοηθά στη διοχέτευση του αέρα πάνω από το αμάξωμα, στέλνοντάς τον στη θηριώδη και πλήρως ρυθμιζόμενη αεροτομή. Ρυθμιζόμενο είναι και το splitter μπροστά, αποτελώντας βασικό στοιχείου του αεροδυναμικού πακέτου, που ολοκληρώνεται από τον αναλόγων διαστάσεων διαχύτη, το επίπεδο πάτωμα και τα καλύμματα στους 18άρηδες τροχούς, που κρύβουν κεραμικά φρένα της Brembo.
Στο πίσω μέρος, πέρα από την «απλώστρα» και το διαχύτη, κυριαρχεί η διάταξη των τριπλών οριζόντιων LED ανά πλευρά, αλλά και οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης. Η τοποθέτησή τους μάλιστα απαίτησε μελέτη από πλευράς μηχανικών, προκειμένου να μπουν ψηλότερα σε σχέση με την MC20 και να απελευθερώσουν χώρο για το διαχύτη. Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα λιγότερα από καθαρόαιμο αγωνιστικό μοτίβο. Η Maserati αναφέρει roll cage, σύστημα πυρόσβεσης και ντεπόζιτο 120 λίτρων προδιαγραφών FIA, δείγμα της προσήλωσης του Project24 στις πίστες.
Ολόκληρη η κατασκευή, εξάλλου, γύρω από αυτό το σκοπό περιστρέφεται. Αμάξωμα και σασί κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, συνεισφέροντας στη διαμόρφωση του βάρους στα 1.250 κιλά. Ο βελτιωμένος Nettuno 3.0λιτρος V6 twinturbo παρουσιάζει 120 ίππους παραπάνω από την MC20, στέλνοντας 740 ίππους στους πίσω τροχούς. Ο συνδυασμός της δύναμης με το βάρος, δε, μας δίνει μια εντυπωσιακή αναλογία κιλών ανά ίππο, στο 1,68! Ροπή δεν ανακοινώνεται, όμως λογικά θα είναι υψηλότερη από τα 730 Nm της MC20. Θεμελιώδης διαφορά μεταξύ αυτής και του Project24, η αντικατάσταση του 7τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη με 6άρι σειριακό.
Οι Ιταλοί προγραμματίζουν την κατασκευή 62 αυτοκινήτων, καθένα εκ των οποίων θα είναι μοναδικό (κατά δήλωση των ίδιων). Τιμή δεν ακούγεται, αλλά το πιθανότερο είναι να κυμαίνεται στην περιοχή των επτά ψηφίων (εκατομμύριο και βάλε, δηλαδή).