Η Maserati θέλει «ζεστό» το αγοραστικό της κοινό ενόψει άνοιξης και καλοκαιριού, εξ ου και το λανσάρισμα της νέας GranCabrio στα τέλη Φλεβάρη. Μια ανοιχτή πρόκληση/πρόσκληση που τη βλέπεις, τη θέλεις κι αν έχεις τα χρήματα την παραγγέλνεις, ώστε να την έχεις στο ξεκίνημα του θέρους.
Εμφανισιακά προφενάστατα το πρώτο που κεντρίζει τα βλέμματα είναι η απρόσκοπτη θέα στο κατακόκκινο εσωτερικό, προσφορά της ηλεκτρικά ανοιγόμενης υφασμάτινης οροφής. Μέσα σε 14 δλ. και έως τα 50 χλμ./ώρα ο ουρανός ανοίγει διάπλατα τις αγκάλες του, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως οι Ιταλοί δεν δίνουν φωτογραφίες με την οροφή πάνω. Εξίσου χαρακτηριστικό ότι η GranCabrio κάνει ντεμπούτο στην πιο σπορ εκδοχή Trofeo, με τα ανθρακονημάτινα στοιχεία στους προφυλακτήρες (splitter μπροστά, διαχύτης πίσω), τα μαρσπιέ και το πίσω μέρος (αεροτομή) να δίνουν τον τόνο. Αργότερα θα ακολουθήσει η ηλεκτρική Folgore, ωστόσο δεν γνωστοποιείται αν θα υπάρξει άλλη έκδοση με τον 3.0λιτρο διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 .
Carbon φιλέτα απαντώνται και σε πολλά σημεία της καμπίνας, η οποία καλύπτεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από δέρμα. Οι λεπτομέρειες σε προσκέφαλα και ραφές ακολουθούν το εξωτερικό, με το ψηφιακό ρολόι ανάμεσα στους αεραγωγούς να φέρνει ρετρό αέρα, αλλά και τις οθόνες των 12,3 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, των 8,8 ιντσών για το σύστημα κλιματισμού και των 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να γεμίζουν τεχνολογία τα ενδότερα της GranTurismo. Για να μην κρυώνουν οι επιβάτες με την οροφή κάτω, δε, καθίσματα και προσκέφαλα τροφοδοτούν με ζεστό αέρα το σώμα (σε τρεις ταχύτητες μάλιστα).
Αλλαγές στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν σε σχέση με τη GranTurismo Trofeo, κάτι που σημαίνει ότι υπό του καπό απαντάται η πιο ισχυρή έκδοση του twinturbo 3.0 V6 Nettuno για το μοντέλο, που αποδίδει 557 ίππους και 650 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, που στην επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. (+0,1 δλ. σε σχέση με την κουπέ), 0-200 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. (+0,2 δλ.) και τελική ταχύτητα 316 χλμ./ώρα (-4 χλμ./ώρα).