Μέχρι το λανσάρισμα του One, η GT 63 S E Performance αποτελούσε ό,τι ισχυρότερο είχε παρουσιάσει η Mercedes-AMG σε αυτοκίνητο παραγωγής, στην ιστορία της. Η γερμανική υπερταχεία των 843 ίππων υποβλήθηκε σε ένα μικρό facelift, διατηρώντας αναλλοίωτα τα χαρακτηριστικά που την τοποθετούν στην «αφρόκρεμα» της Στουτγκάρδης.
Λίγες και καλές αλλαγές στο αμάξωμα της κορυφαίας GT 4-Door Coupe, με έμπνευση από τη φρεσκαρισμένη AMG GT. Τα ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και η νέα, φαρδύτερη και στενότερη μάσκα, είναι τα κυριότερα σημεία διαφοροποίησης σε σχέση με πριν, συν ένα νέο χρώμα που προστίθεται στην παλέτα (Opalite White Metallic). Στο εσωτερικό συναντάμε αναβαθμισμένο λογισμικό στο σύστημα πολυμέσων MBUX, στάνταρ ηχοσύστημα Burmester Surround (προαιρετικά High-End 3D Surround της ίδιας εταιρίας), δερμάτινες επενδύσεις Nappa και ενθέσεις ανθρακονημάτων – αλουμινίου, που εναλλάσσονται σε κεντρική κονσόλα, πόρτες και ταμπλό.
Επί των μηχανικών μερών, το παντοδύναμο plug-in υβριδικό σύνολο (το πρώτο που μπήκε σε Mercedes-AMG) συνεχίζει να «κεραυνοβολεί» 20άρηδες τροχούς, άσφαλτο και αντιπάλους. Ο 4.0 V8 twinturbo παράγει 639 ίππους στις 5.500-6.500 σ.α.λ. και 900 Nm στις 2.500-4.500 σ.α.λ., όμως στην E Performance συνδυαζόμενος με ηλεκτροκινητήρα 204 ίππων, που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Μάλιστα αυτός ο ηλεκτροκινητήρας ενσωματώνει επίσης ένα κιβώτιο 2 σχέσεων, (το βασικό κιβώτιο είναι το 9τάχυτο της AMG) καθώς και ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Συνολικά, ο οδηγός προστάζει με το δεξί του πόδι 843 ίππους και 1.470 Nm ροπής! Ισχύς που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα μόλις 2,9 δλ. και τελική 316 χλμ./ώρα, την ώρα που 7 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης (Electric, Comfort, Sport, Sport+, Race, Slippery και Individual) παραμετροποιούν τις επί μέρους λειτουργίες κατά τη βούληση του ανθρώπου πίσω από το τιμόνι.
Στο έλεγχο όλης αυτής της δύναμης συμβάλλουν η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση AMG Ride Control+, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και τα κεραμικά δισκόφρενα με διάμετρο 420 χλστ. και 380 χλστ. πίσω, όπου πιάνουν αντίστοιχα 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες.