Η Lotus εισέρχεται στην κατηγορία των αναπτυσσόμενων αμιγώς ηλεκτρικών SUV, με το νέο μοντέλο Eletre, το οποίο αναφέρει ως το πρώτο ηλεκτρικό Hyper-SUV. Το εντυπωσιακό σε σχεδιασμό και επιδόσεις αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να παραδίδεται στους πρώτους πελάτες το 2023, ξεκινώντας από την Κίνα, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.
Εξωτερικά η Lotus Eletre χαρακτηρίζεται από το έντονα σφηνοειδές ρύγχος της, τον ανάγλυφο προφυλακτήρα και καπό, τα πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα, τις έντονες πτυχώσεις στο πίσω άκρο και τις δύο αεροτομές στο τελείωμα της οροφής. Επιπλέον, οι εξωτερικοί καθρέπτες έχουν αντικατασταθεί από το Electric Reverse Mirror Display (ERMD), το οποίο ενσωματώνει τρεις διαφορετικές κάμερες: Μία για τον πίσω καθρέπτη, μία για να βοηθά τη θέαση 360 μοιρών και μία που είναι μέρος των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Επίσης, η Eletre πατάει σε ζάντες 23 ιντσών με προσθήκες ανθρακονημάτων και πίσω από αυτές υπάρχουν τα κεραμικά δισκόφρενα με τις 10πίστονες δαγκάνες. Η Eletre είναι πληθωρική και σε διαστάσεις, αφού έχει μήκος 5.103 χλστ., πλάτος 2.135 χλστ., ύψος 1.630 χλστ. και μεταξόνιο 3.019 χλστ.
Στο πολυτελές και υψηλής τεχνολογίας εσωτερικό κυριαρχεί η απλότητα και τα ελάχιστα χειριστήρια. Το σύστημα πολυμέσων με την οθόνης αφής 15,3 ιντσών και μπορεί να τα κάνει όλα. Τα καθίσματα είναι κατασκευασμένα από μικροΐνες και περιέχουν στοιχεία από μαλλί, κάτι το οποίο τα κάνει ελαφρύτερα κατά 50% σε σχέση με το αυθεντικό δέρμα. Το ταμπλό είναι οδηγοκεντρικό και η κεντρική κονσόλα φαίνεται σαν να ρέει στον χώρο. Υπάρχει άπλετος αέρας από κάτω της, μπορεί να φιλοξενήσει δύο κούπες, ενώ στον αποθηκευτικό χώρο των θυρών, χωράει άνετα ένα μπουκάλι ενός λίτρου. Παράλληλα στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τα γνωστά στοιχεία υποβοήθησης του οδηγού.
Η Eletre βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια ειδική αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων 800v με ενσωματωμένο σύστημα υψηλής τάσης. Αυτή η δομή χρησιμοποιεί αλουμίνιο και χάλυβα για βέλτιστη ακαμψία. Η μπαταρία των 100+ kWh και οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας και τους εμπρός τροχούς και ένας για τους πίσω) βρίσκονται κοντά στο έδαφος για να δημιουργήσουν χαμηλό κέντρο βάρους. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η ισχύς θα ξεκινά από τους 600 ίππους, η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3,0 δλ., η μέγιστη ταχύτητα θα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα και η αυτονομία θα είναι στα 600 χιλιόμετρα. Σε φορτιστή 350kW μπορεί μέσα σε 20 λεπτά να αποκτήσει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.
Το υψηλών επιδόσεων SUV διαθέτει πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, ενώ ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει αερανάρτηση και συνεχή έλεγχο απόσβεσης (CDC), μαζί με ενεργή ρύθμιση ύψους, τετραδιεύθυνση και ρυθμιζόμενη αντιστρεπτική δοκό. Η Eletre διαθέτει τέσσερα προφίλ οδήγησης, τα Range, Tour, Sport, Off-Road και Individual.