Το K5 αποτελεί τον «υπαρχηγό» των σεντάν Kia, πίσω από τη ναυαρχίδα Κ900. Ένας υπαρχηγός που κάλλιστα θα μπορούσε να βρίσκεται στην κορυφή, βάσει χαρακτηριστικών, τεχνολογίας και σχεδίασης – σε καμία περίπτωση, όμως, όχι λόγω τιμής.
Η φρεσκαρισμένη του εκδοχή μόλις παρουσιάστηκε στην Κορέα, 3 χρόνια μετά το ντεμπούτο του. Οι εμφανισιακές αλλαγές είναι μπόλικες, ειδικά στο πίσω μέρος, με έντονη την επιρροή από το EV6. Μπροστά, ας πούμε, ο προφυλακτήρας μοιάζει παρμένος αυτούσιος από το πολυβραβευμένο ηλεκτρικό της Kia. Τα φωτιστικά σώματα γίνονται ακόμα πιο επιθετικά, αλλάζοντας το οριζόντιο «V» στα πλάγια με το σχήμα του κεραυνού, την ώρα που στο προφίλ παρατηρούμε νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (από 16 έως 19 ίντσες). Τα χρώματα Wolf Gray και Moonscape Matte Gray εμπλουτίζουν την παλέτα, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε τη μεγαλύτερη αλλαγή οπτικά, μέσα από τα -επίσης EV6 «χορηγία»- πλήρως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα.
Ακόμα πιο σημαντικές οι αναβαθμίσεις στην καμπίνα, όπου πλέον δεσπόζει στην κορυφή του ταμπλό η ενιαία διάταξη των οθονών (ψηφιακό καντράν και σύστημα πολυμέσων), σε κυρτή μάλιστα εκτέλεση. Οι Κορεάτες δεν αναφέρουν διαστάσεις, αλλά τονίζουν την ευκρίνεια και την ευκολία χειρισμού, μαζί φυσικά με τις λειτουργίες συνδεσιμότητας. Τα υλικά είναι και αυτά με τη σειρά τους περαιτέρω ποιοτικότερα σε υφή και συναρμογή, διαμορφώνοντας ένα πρώτης τάξεως περιβάλλον λιμουζίνας. Κάτι που επ’ ουδενί, ωστόσο, δεν αντανακλάται στο κόστος αγοράς.
Το ανανεωμένο K5 είναι ήδη διαθέσιμο στην εγχώρια αγορά, με τιμές που ξεκινούν από τα 27,84 εκατ. γουόν. Άλλως, μόλις 19.430 ευρώ! Η βασική επιλογή κινητήρα είναι ένας 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός 160 ίππων, ενώ η υπόλοιπη γκάμα απαρτίζεται από την LPI (Liguid Propane Injection) παραλλαγή του ίδιου μοτέρ (στα 146 άλογα), έναν 1.600άρη τούρμπο 180 ίππων και ένα υβριδικό σύνολο 2.0λτ. βενζίνης-ηλεκτροκινητήρα, στα 196 άλογα. Στα λεφτά που εδώ δεν παίρνεις πια ούτε σουπερμίνι, δηλαδή, στην Κορέα αγοράζεις 5μετρο (4.905 χλστ. προ facelift, δεν ανακοινώνονται διαστάσεις) μεγαλομεσαίο.