Πολλή όρεξη είχαν οι Lexus και Toyota στο Σαλόνι του Τόκιο, καθώς η μεν μία παρουσίασε το νέο GR Yaris και η άλλη ένα αυτοκίνητο, που είναι λες και ξεπήδησε από όνειρο σπορ crossover. Το LBX Morizo RR αποτελεί την απάντηση των petrolhead φίλων των SUV, έχοντας τη ρώμη (και τα μηχανικά μέρη) του GR Corolla κάτω από το «γυμνασμένο» αμάξωμα.
Το hardcore LBX παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο, αλλά βλέπουμε πως δείχνει πανέτοιμο για παραγωγή. Ο προφυλακτήρας με τη μεγάλη κεντρική εισαγωγή και τα αεροδυναμικά στοιχεία στις πλευρικές, το κίτρινο σιρίτι στη μάσκα, οι διακριτικές πλαϊνές ποδιές, οι 19άρες ζάντες (σε ελαστικά 235/45) με τις επίσης κίτρινες δαγκάνες από πίσω (κίτρινη και η κεραία, στο μεταξύ, το αγαπημένο χρώμα του Akio Toyoda), και οι διπλές μπούκες στο νέο προφυλακτήρα πίσω μεταμορφώνουν το μικρότερο crossover της Lexus σε hot hatch. Εξυπακούεται πως και η ανάρτηση είναι χαμηλότερη και σφιχτότερη, αποτελούμενη από γόνατα McPherson εμπρός και διπλά ψαλίδια πίσω. Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, αλλά τα μπάκετ καθίσματα και οι επενδύσεις δέρματος-alcantara θεωρούνται εκ των ων ουκ άνευ.
Η κίνηση του LBX Morizo RR τώρα, εναπόκειται στον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο του GR Corolla. Η ισχύς φτάνει τα 304 άλογα και 400 Nm ροπής, ακριβώς όπως στο μεγάλο hot hatch της Toyota, ωστόσο εδώ τη μετάδοση δεν αναλαμβάνει το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το σύστημα τετρακίνησης GR-Four είναι και εδώ υπεύθυνο βέβαια, αλλά σε συνδυασμό με το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έκανε πρεμιέρα στο νέο GR Yaris. Συνεπώς το LBX Morizo μοιράζεται στοιχεία και από τα δυο «εργαλεία» της Gazoo Racing. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, όμως δεδομένα θα πρέπει να περιμένουμε 0-100 χλμ./ώρα τουλάχιστον στα 5,5 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα, αν ο κόφτης παραμένει στα επίπεδα των GR Yaris/Corolla.