Ολοκαίνουργιο μικρό SUV Leapmotor A10

  • leapmotor
  • leapmotor_a104
  • leapmotor_a109
  • leapmotor_a10
  • leapmotor_a103
  • leapmotor_a10 (1)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/leapmotor.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/leapmotor_a104.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/leapmotor_a109.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/leapmotor_a10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/leapmotor_a103.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/leapmotor_a10-1.jpg

Η Leapmotor συνεχίζει να επεκτείνει τη γκάμα των μοντέλων της, αυτή τη φορά στρέφοντας το βλέμμα της σε έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς τομείς της αγοράς: τα μικρά SUV. Το νέο A10 κατατάσσεται κάτω από το μεγαλύτερο B10 και κάνει την πρώτη του εμφάνιση, με την κινεζική φίρμα να μοιράζεται τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου μοντέλου, ενόψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γκουανγκζού στις 21 Νοεμβρίου.

Το αμάξωμα του A10 αντικατοπτρίζει τις λείες επιφάνειες και τα καμπύλα μοτίβα περιγράμματα που παρατηρούνται σε όλη τη γκάμα της Leapmotor, σε συνδυασμό με τις χαρακτηριστικές μαύρες πίσω κολώνες, διακριτικά πλαστικά προστατευτικά και LED προβολείς με φιμέ κρύσταλλα. Έχει μήκος 4,2 μέτρα, πλάτος 1,8 μ. και ύψος 1,6 μ., αποτελώντας ένα SUV με αστικό χαρακτήρα και τεράστιες δυνατότητες. Με μεταξόνιο 2,6 m, το A10 καταρρίπτει το δεδομένο ότι οι κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις σημαίνουν περιορισμούς στην ευρυχωρία της καμπίνας, παίρνοντας και τις απαραίτητες αποστάσεις από το B10  (4.515 χλστ. μήκος) Μια μονάδα Lidar τοποθετημένη στην οροφή και ορατοί αισθητήρες κατά μήκος του προφίλ υποδεικνύουν ότι το A10 θα περιλαμβάνει μια πλήρη σειρά προηγμένων συστημάτων υποστήριξης οδηγού, ενώ στο εσωτερικό περιμένουμε τη γνώριμη μινιμαλιστική προσέγγιση της Leapmotor, με μια μεγάλη οθόνη infotainment, μικρό ψηφιακό καντράν, καθαρό ταμπλό και θέσεις για πέντε επιβάτες.

Καμία πληροφόρηση επί του παρόντος ούτε για τα μηχανικά μέρη, πέρα από ότι η αυτονομία ανέρχεται σε 500 χλμ. (αλλά σε κύκλο CLTC, όχι WLTP), σε αντίθεση με την τιμή. Η Leapmotor ανακοινώνει ότι στην Κίνα, το A10 θα κυμανθεί μεταξύ 96.800 και 119.800 γουάν (11.737-14.585 ευρώ), τοποθετούμενο ευθέως αντιμέτωπο με το BYD Yuan Up (το δικό μας Atto 2). Στην Ευρώπη, τώρα, θα μπει σε κανονικό πεδίο μάχης, καλούμενο να ανταγωνιστεί -πέρα από το BYD Atto 2- μοντέλα όπως τα Citroen e-C3 Aircross, Opel Frontera Electric, Renault 4 E-Tech, Kia EV3 , Peugeot E-2008, Fiat 600e, Jeep Avenger, Alfa Romeo Junior, Ford Puma Gen-E, και τα επερχόμενα VW ID.Cross και Skoda Epiq. Στόχος; Η συνέχιση του εντυπωσιακού σερί πωλήσεων. Μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου, η Leapmotor παρέδωσε 395.516 οχήματα παγκοσμίως, σημειώνοντας αύξηση 129% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα και σπάζοντας συνολικά το φράγμα του 1 εκατομμυρίου μονάδων.

Get it on Google Play Download on the App Store