Τα νέα Range Rover Evoque and Land Rover Discovery Sport παρουσιάστηκαν σε εκδόσεις plug-in hybrid, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις με πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Δείτε ακόμα: Νέα Land Rover Defender «σώζουν» νταλίκα 20 τόνων!
Πιο αναλυτικά, τα Range Rover Evoque P300e PHEV και Land Rover Discovery Sport P300e PHEV εφοδιάζονται με ένα υβριδικό σύνολο με πρίζα, το οποίο αποτελείται από ένα 3κύλινδρο κινητήρα 1.5 λτ. ισχύος 200 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 109 ίππων. Αυτό είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα και τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Land Rover Defender στην Ελλάδα;
Οι επιδόσεις των 309 συνδυαστικών ίππων είναι ταχύτατες, αφού μαζί με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται σε 6,4 δλ. στο Range Rover Evoque και σε 6,6 δλ. στο Discovery Sport. Αμφότερα έχουν μέγιστη ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα με μόνο τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Στο Evoque η αυτονομία με το ρεύμα φτάνει τα 66 χιλιόμετρα, η κατανάλωση είναι 1,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 32 γρ./χλμ. Στο Discovery είναι 62 χλμ., 1,6 λτ./100 χλμ. και 36 γρ./χλμ. αντίστοιχα.
Δείτε ακόμα: Γιατί έχει «ψεύτικη» κολώνα το Land Rover Defender;
Η φόρτιση αμφοτέρων των PHEV μοντέλων γίνεται σε 6 ώρες και 42 λεπτά σε οικιακή πρίζα, σε 1 ώρα και 24 λεπτά (από 0-80%) σε wall box 7kW AC και σε 30 λεπτά (0-80%) σε σημεία φόρτισης 32 kW DC.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρία προφίλ για το plug-in hybrid σύστημα. Πρόκειται για το Hybrid mode όπου συνδυάζει αυτόματα τη δύναμη από τον κινητήρα βενζίνης και τον ηλεκτροκινητήρα, το EV mode για κίνηση μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια και το Save mode όπου η κύρια πηγή ισχύος είναι ο κινητήρας βενζίνης και κρατάει την ενέργεια από την μπαταρία.
Δείτε ακόμα: Παλιό Toyota Hilux ταπεινώνει Range Rover (+video)