Η Lamborghini πιθανότατα θα παρουσιάσει ένα νέο hypercar το επόμενο έτος, το οποίο θα έχει έναν V12 κινητήρα κι ένα υβριδικό σύστημα που θα λειτουργεί με υπερ-πυκνωτές αντί για μπαταρίες.
Το νέο πρωτότυπο μοντέλο με την κωδική ονομασία LB48H, κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει το υβριδικό σύστημα που θα ενσωματώνει η νέα Lamborghini Aventador. Για την ακρίβεια το concept car προμηνύει τον αντικαταστάτη της Aventador, η οποία αναμένεται εντός του 2020. Αυτό το επιβεβαίωσε κι ο CEO της ιταλικής εταιρείας Stefano Domenicali, λέγοντας ότι η υβριδική μονάδα ισχύος θα εμφανιστεί τόσο στη νέα Aventador, όσο και στη νέα Huracán. Το νέο μοντέλο της Lamborghini θα είναι σαφώς περιορισμένης παραγωγής με το κόστος του να εκτιμάται γύρω στα 3 εκατομμύρια δολάρια.
Δείτε ακόμη: Δες τη Lamborghini Urus να κάνει το 0-100 σε 2,93 δλ! (+video)
Η ιταλική εταιρεία θέλει να «αγκαλιάσει» την ηλεκτροκίνηση προκειμένου να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες V10 και V12. Όμως το μεγάλο πρόβλημα είναι το βάρος που προσθέτουν οι μπαταρίες των υβριδικών συστημάτων, κάτι που δεν είναι επιθυμητό σε ένα hypercar. Η λύση που βρήκε η Lamborghini είναι η αντικατάσταση αυτών των μπαταριών με μια νέα τεχνολογία, τους υπερ–πυκνωτές.
Την προηγούμενη χρονιά η Lamborghini παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο concept με την ονομασία Terzo Millenio, στο οποίο έκανε χρήση των υπερ-πυκνωτών που αναφέραμε παραπάνω και οι οποίοι κατασκευάστηκαν σε συνεργασία με το ΜΙΤ. Το ιδιαίτερο που είχε το πρωτότυπο μοντέλο ήταν το γεγονός πως έλαμπε στο σκοτάδι.
Διαβάστε επίσης: Μία και μοναδική Lamborghini SC18 Alston
Το πλεονέκτημα που έχουν οι πυκνωτές και πόσο δε μάλλον οι υπερ-πυκνωτές, είναι ότι μπορούν ταυτόχρονα να αποθηκεύουν και να δίνουν ενέργεια. Για το λόγο αυτό υπάρχει στενή συνεργασία της Lamborghini με τον καθηγητή Mircea Dinca του τμήματος χημείας του MIT για την κατασκευή των υπερ-πυκνωτών με ενεργειακή πυκνότητα κατάλληλη για χρήση σε hypercars.
Οι πρώτες αναφορές κάνουν λόγο για την ιπποδύναμη του νέου μοντέλου να αγγίζει τους 838 ίππους και πιο συγκεκριμένα οι 789 θα προέρχονται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και οι υπόλοιποι 49 από το ηλεκτρικό μοτέρ.