Όσοι ασχολούνται με την ιστορία της αυτοκίνησης, θα γνωρίζουν πως η Lamborghini δεν ξεκίνησε φτιάχνοντας υπεραυτοκίνητα. Ο Feruccio Lamborghini ήταν από τους πιο επιτυχημένους κατασκευαστές τρακτέρ, μέχρι που έκανε στον Enzo Ferrari παρατήρηση για ένα από τα αυτοκίνητα του «Cavallino Rampante». Η απάντηση που έλαβε ήταν ένα κοφτό «εσύ ασχολήσου με τα τρακτέρ σου» και σήμερα έχουμε την ευτυχία να απολαμβάνουμε τον «Μαινόμενο Ταύρο» σε ονειρώδεις V10 και V12 κατασκευές. Τα τρακτέρ, ωστόσο, δεν είναι ο μόνος εξωαυτοκινητικός τομέας που δραστηριοποιείται η φίρμα από τη Sant’Agata.
Το 1984 παρουσίασε έναν θηριώδη V12 8.4 λίτρων για χρήση από αγωνιστικά ταχύπλοα, που χρησιμοποιείται ακόμα σήμερα. Ήδη από την δεκαετία του 60, η Lamborghini ασχολούνταν με τις ναυτικές μηχανές, όμως η επιτυχία ήρθε στα μέσα των 80’s και τον προαναφερθέντα 12κύλινδρο.
Η Tecnomar, μια από τις πιο γνωστές εταιρίες κατασκευής γιώτ, συνεργάζεται με την «μητέρα» των Aventador, Huracan και Urus παρουσιάζοντας την Lamborghini 63’. Ένα πανίσχυρο, δυναμικό και υπερπολυτελές γιώτ που φέρει επιρροές από τα αυτοκίνητα της φίρμας, ενσωματώνοντας παράλληλα εξωτικά υλικά για την δημιουργία του.
Με την χρήση ανθρακονημάτων, το βάρος περιορίζεται στους 24 τόνους. Και λέμε «περιορίζεται» καθώς για σκάφος 19,2 μέτρων, αυτά τα κιλά το κατατάσσουν στα πιο ελαφριά της κατηγορίας. Στο πίσω μέρος τα φώτα παραπέμπουν σε αυτά της Aventador, ενώ μέχρι και το πάτωμα θυμίζει τον διαχύτη της Sesto Elemento, έχοντας και ένα χαρακτηριστικό εξάγωνο σχήμα να φιλοξενεί φως, θυμίζοντας την απόληξη της Aventador.
Όσο Lamborghini είναι στη σχεδίαση και το όνομα, άλλο τόσο δεν είναι στο θέμα του κινητήρα. Δυο V12 24 λίτρων, με απόδοση 2.000 ίππων και 6.500 Nm έκαστος αναλαμβάνουν να στείλουν το ιταλικό ταχύπλοο μέχρι τους 60 κόμβους, όμως το συνολικό γκάζι των 4.000 ίππων και 13.000 Nm δεν προέρχεται από την Ιταλία. Τα εργοστάσια αυτά παραγωγής ισχύος ανήκουν στη MAN, και συγκεκριμένα στη σειρά V12-2000. Είναι χαρακτηριστικό πως κάθε μοτέρ ζυγίζει 2.380 κιλά χωρίς τα υγρά – αλλιώς, παραπάνω από την Urus (2,2 τόνους).
Στο κατάστρωμα, οι παραπομπές στα αυτοκίνητα συνεχίζονται. Μπάκετ καθίσματα (από ανθρακονήματα μάλιστα), τιμόνι, μπουτόν ενεργοποίησης κινητήρα και πίνακας οργάνων φαίνονται να έχουν μεταφερθεί αυτούσια από κάποια Aventador SVJ. Μέχρι 15 άτομα μπορούν να απολαύσουν τις χαρές της θάλασσας, ξέροντας ότι πλέουν μέσα στην ισχυρότερη Lamborghini όλων των εποχών – έστω, με κινητήρες της MAN.
Μόλις 63 θα κατασκευαστούν, με το κόστος για κάθε ένα να ξεπερνά τα 3,1 εκατομμύρια ευρώ! To πρώτο βρίσκεται ήδη στο Μαϊάμι, στα νερά του οποίου έγινε η καθέλκυση.