H Lamborghini δεν γινόταν να μείνει εκτός υβριδικής ή ηλεκτρικής νυμφώνος. Η επόμενη γενιά μοντέλων της θα είναι κατά πολύ μεγάλο ποσοστό εξηλεκτρισμένη, καθιστώντας τις σημερινές Aventador και Huracan ως ένα είδος αποχαιρετισμού στα όπλα. Ειδικά στην περίπτωση της Aventador, η οποία στην τελευταία και ισχυρότερη έκδοση Ultimae φορά τον τελευταίο αμιγώς ατμοσφαιρικό V12 στα χρονικά της Sant’Agata.
Οι Ιταλοί ξέρουν να τιμούν και να περιποιούνται τις ντίβες τους, με τους ανθρώπους της Lamborghini να μας χαρίζουν μερικές εκτυφλωτικές εικόνες της Aventador Ultimae τόσο σε κλειστή, όσο και Roadster μορφή. Η LP 780-4 Ultimae («τελευταία» στα λατινικά) αποτελεί συνδυασμό των Aventador S και SVJ. Για την ακρίβεια η Ultimae είναι ισχυρότερη από την Super Veloce Jota, προκειμένου να ισοσκελίσει τα επιπλέον 25 κιλά (1.550) και να έχει την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο με την SVJ (1,98).
Ο 6.5 V12, στην τελευταία του αμιγώς ατμοσφαιρική εμφάνιση (ήδη τον έχουμε δει σε υβριδική, στη Sian), παράγει 780 ίππους (+10 συγκριτικά με την SVJ) και 720 Nm, τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω του αειθαλούς ημιαυτόματου των 7 σχέσεων. Τα στοιχεία επιδόσεων είναι κοινά με την Super Veloce, απαιτώντας 2,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 8,7 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα και τελική 355 χλμ./ώρα.
Συνολικά, 600 Aventador Ultimae (350 κουπέ και 250 Roadster) θα βγουν από το εργοστάσιο της Μόντενα, εκ των οποίων έχουν όλες πωληθεί. Η Lamborghini έχει ανακοινώσει πως μέχρι το 2024 θα έχει προσθέσει ηλεκτρικά μοτέρ σε όλη την γκάμα της (mild και κανονικά hybrid σύνολα, προς το παρόν όχι plug-in), ενώ προς το τέλος της δεκαετίας θα κάνει ντεμπούτο και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην Ιστορία της.