Τα kei cars μπορεί να μην είναι ευρύτερα γνωστά στον κόσμο, αλλά στην Ιαπωνία αποτελούν μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες. To Honda N-Box συγκαταλέγεται στα πιο καλοπουλημένα, όντας σταθερά στην αγορά από το 2011 και μπαίνοντας αισίως στην τρίτη του γενιά.
Εμφανισιακά μπορεί να μην του φαίνεται, καθώς το νέο μοντέλο δεν διαφέρει πολύ από το απερχόμενο, ωστόσο το λιλιπούτειο Honda πατάει σε καινούργια πλατφόρμα. Οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας επέλεξαν να μην αλλάξουν τις γραμμές του N-Box, οι οποίες εξάλλου το έχουν κάνει τόσο επιτυχημένο, αλλά να τις εξελίξουν προσεκτικά. Δυο νέα LED φανάρια εμπρός, νέοι προφυλακτήρες, λίγο διαφορετική μάσκα, νέα σχέδια για τις ζάντες και ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα πίσω συνθέτουν τις ολιγοάριθμες αλλαγές, με το πακέτο Fashion Style να προσφέρει άλλα διχρωμία αμαξώματος-καθρεπτών/χειρολαβών/περιγράμματος ζαντών.
Το N-Box Custom αποτελεί την τρόπο τινά premium επιλογή, ξεχωρίζοντας από το απλό χάρις στη μεγαλύτερη μάσκα, τα διαφορετικά εμπρός φανάρια που ενώνονται με λωρίδα LED, τις πιο σπορ εισαγωγές του προφυλακτήρα, τις πλαϊνές ποδιές, τις ψευδοεισαγωγές αέρα στον πίσω προφυλακτήρα και τις μαύρες πολυάκτινες ζάντες. Γενικότερα, το Custom θέλει να δώσει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Τόσο αυτό όσο και το απλό N-Box πάντως, χαρακτηρίζονται από τις πολύ χρηστικές συρόμενες πίσω πόρτες.
Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, ενώ όμορφη ρετρό πινελιά συνιστά το νέο τιμόνι των 2 ακτίνων. Η Honda δίνει μεγάλη έμφαση στην πρακτικότητα και την εκμετάλλευση χώρων (προσέξτε πόσο «αέρα» έχουν τα εμπρός από τα πίσω καθίσματα), γεμίζοντας την καμπίνα του N-Box με θήκες για μικροαντικείμενα ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως όλοι οι επιβάτες (4 τον αριθμό) έχουν στη διάθεσή τους ποτηροθήκη.
Λεπτομέρειες για διαστάσεις και μηχανικά μέρη δεν έχουμε, αλλά τόσο η συνάφεια με το απερχόμενο N-Box όσο και οι κανονισμοί της κατηγορίας δίνουν τις κατευθύνσεις. Τα kei cars δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 3,4 μέτρα σε μήκος και τα 658 κ.εκ. στην χωρητικότητα των μοτέρ, οπότε κατά πάσα βεβαιότητα το νέο N-Box βρίσκεται στα 3.395 χλστ. και τα 58 ή 64 άλογα (ατμοσφαιρικό και τούρμπο αντίστοιχα) του προηγούμενου.