Πλήρης τεχνική αποκάλυψη του νέου Kia Niro

Πριν περίπου 2 μήνες η Kia παρουσίασε το Niro 2ης γενιάς, που δεν μοιάζει σε τίποτα σχεδιαστικά με το απερχόμενο και λανσάρεται ως πλήρως εξεληκτρισμένο. Σήμερα ήρθε η ώρα της τεχνικής του αποκάλυψης, με κάθε λεπτομέρεια.

Το νέο Niro εμφανίζεται μεγαλύτερο σε κάθε διάσταση, αριθμώντας 4.420 χλστ. σε μήκος, 1.825 χλστ. σε πλάτος, 1.545 χλστ. σε ύψος και 2.700 χλστ. σε μεταξόνιο (+65 χλστ., +20 χλστ., +10 χλστ. και +20 χλστ. αντίστοιχα). Το αυξημένο παράστημα μεταφράζεται σε μεγαλύτερους χώρους επιβατών και ανάλογη «άπλα» σε αυτόν των αποσκευών, με το πορτμπαγκάζ πλέον να φτάνει στα 451 λίτρα (+15 λίτρα σε σχέση με το προηγούμενο). Βελτίωση που εν πολλοίς οφείλεται στη διαφορετική τοποθέτηση της μπαταρίας, που πλέον βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Παρά τις αυξημένες διαστάσεις και τη ριζικά διαφορετική σχεδιαστική προσέγγιση, ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd παραμένει στο 0,29.

Στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, με λειτουργία head up display, και οθόνη αφής 10,25 ιντσών δίπλα του για το σύστημα πολυμέσων, συνθέτοντας ένα πρακτικά ενιαίο κομμάτι, με τον ambient φωτισμό να ολοκληρώνει τη high tech προσέγγιση των Κορεατών. Το τιμόνι των δυο ακτίνων και η κλίση του ταμπλό προς την πλευρά του οδηγού αποτελούν δυο ακόμα σχεδιαστικά τρικ, που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον. Το ίδιο ισχύει, όμως, και για την eco friendly προσέγγιση στην κατασκευή της καμπίνας.

Μεγάλο μέρος του ταμπλό αποτελείται από ανακυκλωμένες ταπετσαρίες, τα καθίσματα από Bio PU και Tencel από φύλλα ευκάλυπτου, ενώ όλες οι βαφές είναι ελεύθερες βενζολίου, τολουολίου και ισομερή ξυλολίου, προκειμένου να μειωθεί η περιβαλλοντική επιβάρυνση και δημιουργία χημικών αποβλήτων.

Την κίνηση του υβριδικού crossover αναλαμβάνει ένας συνδυασμός 1.600άρη ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου και ηλεκτροκινητήρα, συνδυαστικής απόδοσης 141 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 105 ίππους και 144 Nm, με το ηλεκτρικό μοτέρ να συνδράμει 43 ίππους. Τη μεταφορά της ισχύος στους εμπρός τροχούς αναλαμβάνει ένα 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, που σύμφωνα με τους Κορεάτες είναι σχεδιασμένο για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και μείωση του βάρους.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν εντός του μηνός στην εγχώρια αγορά, με τον υπόλοιπο κόσμο να παίρνει σταδιακά σειρά στη συνέχεια του έτους.

Get it on Google Play Download on the App Store