H Kia παρουσίασε την πιο σπορ έκδοση του Stinger, η οποία έχει έφεση στις πλαγιολισθήσεις αλλά δεν είναι πισωκίνητη!
Σε αντίθεση με το κορυφαίο GT, το GTS εξοπλίζεται με το νέο σύστημα τετρακίνησης D-AWD, που συνδυάζει μηχανικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ενεργή κατανομή της ροπής. Το D-AWD διαθέτει 3 προγράμματα λειτουργίας: Comfort, Sport και το «πικάντικο» Drift. Το πρώτο στέλνει το 60% της δύναμης στον πίσω άξονα, ενώ η λειτουργία Sport αυξάνει το ποσοστό της πισωκίνησης στο 80% της δύναμης. Η μαγεία του πίσω άξονα αποκαλύπτεται στο Drift Mode, με το σύνολο της ισχύος να καταλήγει στους αντίστοιχους τροχούς, σε μια διάταξη που θυμίζει τις εφαρμογές των BMW και Mercedes στα κορυφαία τους μοντέλα.
Δείτε ακόμα: To Kia Stinger GT στην υπηρεσία του Νόμου
Η Kia υποστηρίζει πως επέλεξε τον πολύπλοκο δρόμο, αντί για την παραδοσιακή διάταξη του GT, καθώς το GTS στοχεύει τόσο στην αποτελεσματικότητα εντός πίστας, όσο και στην οδηγική ευχαρίστηση που χαρίζει η αυτονομία της ουράς. Η ανάρτηση είναι αναθεωρημένη και το λογισμικό των ηλεκτρονικών αναβαθμισμένο, προκειμένου να προσφέρουν ταχύτερη απόκριση στην αντιμετώπιση των συνθηκών και την παροχή ακριβέστερης αίσθησης στον οδηγό.
Ο κινητήρας δεν εμφανίζει μεταβολές, με τον twinturbo V6 των 3.3 λίτρων να αποδίδει 370 ίππους και 510 Nm ροπής, συνδυαζόμενος με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Διαβάστε επίσης: Η Kia έκανε το χατ-τρικ στα βραβεία Red Dot
Εμφανισιακά ξεχωρίζει χάρις στο φανταχτερό πορτοκαλί Federation Orange, τα σήματα GT και τα ανθρακονημάτινα στοιχεία στο καπό, την μάσκα, τους αεραγωγούς και τα καλύμματα των καθρεπτών. Στο εσωτερικό συναντάμε τιμόνι επενδυμένο με alcantara, μαύρη επένδυση οροφής, σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone, ηλιοροφή και ηχοσύστημα Harman/Kardon ισχύος 720 Watt.
Μόλις 800 Stinger GTS θα κατασκευαστούν, όλα για την αγορά των Η.Π.Α.