H τελευταία δημιουργία της Abarth υπόσχεται να φέρει τους αγώνες στο 595, με το F595 να διαθέτει τον κινητήρα Formula 4!
Πριν πάμε στο «ζουμί», να αναφέρουμε πως εμφανισιακά το F595 διαχωρίζει τη θέση του από τα υπόλοιπα γρήγορα «500αράκια» χάρις στις μπλε λεπτομέρειες σε προφυλακτήρα, διαχύτη και καθρέπτες, ενώ η εμφανέστερη όλων εντοπίζεται στο πίσω μέρος. Εκεί, δηλαδή, που όχι μόνο συναντάμε τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και κάθετα τοποθετημένες ανά δύο εκατέρωθεν του διαχύτη!
Μιλώντας για εξάτμιση, η Abarth τοποθέτησε την Record Monza Sovrapposto. Ένα ρυθμιζόμενο σύστημα εξαγωγής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα κλαπέτα, που ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού «Scorpion», ανεβάζουν τα ντεσιμπέλ, ενώ μέσω του ίδιου mode βελτιώνεται η απόκριση στο γκάζι και βαραίνει το τιμόνι. Το κοντρολάρισμα των κινήσεων του αμαξώματος επαφίεται στα αμορτισέρ της Koni, με τεχνολογία Frequency Selective Damping, έχοντας τη συνδρομή δίσκων 284 χλστ. εμπρός και 240 χλστ. πίσω. Στον περιβάλλοντα «χώρο» έχουμε τις 17άρες Formula και σηματάκια F595, να μας ετοιμάζουν για τα δρώμενα κάτω από καπό.
Εκεί αναλαμβάνει ο κλασικός 1.400άρης τούρμπο των 165 ίππων και 230 Nm, σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο ή το 5άρι ημιαυτόματο κιβώτιο. Ακριβώς το ίδιο δίδυμο (με το ημιαυτόματο), συναντάμε στο κέντρο των μονοθεσίων της Formula 4 σε Ιταλία και Γερμανία!
Ο υπερσυμπιεστής της Garrett συνδυάζεται με χαμηλή συμπίεση 9:1 και προσφέρει όλη τη ροπή, μόλις από τις 2.250 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 7,3 δλ. για το χειροκίνητο και 7,4 δλ. για το ημιαυτόματο, με την τελική να φτάνει σε αμφότερα τα F595 στα 218 χλμ./ώρα.