Η Chrysler κοντεύει να ξεχαστεί από τις αναφορές της αυτοκίνησης. Όχι μόνο στην Ευρώπη, όπου πλέον εκπροσωπείται τυπικά σε λίγες χώρες -η Ελλάδα δεν είναι μία από αυτές- αλλά και στις Η.Π.Α., όπου πρακτικά μένει όρθια από το MPV Pacifica. Το άλλοτε μέλος των «Big 3» (Ford-General Motors-Chrysler) όμως, έγινε γνωστό από τα σεντάν του (τα Jeep ήταν και είναι ξέχωρο brand, όπως και τα Dodge). Και το 300 είναι to τελευταίο που διασώζεται.
Δείτε ακόμα: Απόβαση του Jeep Gladiator στην Ευρώπη
Για την ακρίβεια, είναι το μοναδικό μη Pacifica μοντέλο που πωλείται από την Chrysler, καθώς ο βιομηχανικός γίγαντας του παρελθόντος έχει απομείνει με μόλις 2 αυτοκίνητα στην γκάμα του – εκ των οποίων σημειώνει σχετική επιτυχία μόνο το Pacifica και, δη, το Hybrid. To 300 μετράει δυο γενιές, με την σημερινή να βρίσκεται κοντά μας από το 2011. Την πρώτη την θυμόμαστε από το 2005, με την ονομασία 300C. Την συνέχεια την θυμόμαστε περισσότερο ως rebadged Lancia, που επιχείρησε να αναβιώσει την Thema.
Το «300άρι» λοιπόν ανανεώνεται για το 2019, αποκτώντας την έκδοση Red S Appearance Package. Εξωτερικά οι μόνες διαφορές είναι η αντίστοιχη σήμανση, το κόκκινο χρώμα στο σήμα της Chrysler και οι νέες ζάντες των 20 ιντσών. Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι δερμάτινες επενδύσεις, φυσικά ερυθρής απόχρωσης.
Διαβάστε επίσης: Σαρώνει σε πωλήσεις η Lancia Ypsilon!
Κάτω από το επιβλητικό αμάξωμα, συναντάμε 2 κινητήρες. Στην βάση τοποθετείται ο 3.6 V6 Pentastar των 292 ίππων και 353 Nm ροπής. Στο 300S, χάρις σε διαφορετική εξάτμιση η απόδοση ανεβαίνει στους 300 ίππους. Η έτερη επιλογή, είναι ο 5.4 Hemi V8 των 364 ίππων και 534 Nm ροπής. Οι επιδόσεις που χαρίζει είναι της τάξης των 5,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 250 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Όλως περιέργως, το κορυφαίο SRT με τον Hemi των 6.4 λίτρων και 470 ίππων διατίθεται μόνο στην Ευρώπη!