Η Jeep παρουσίασε το πιο ισχυρό και γρήγορο Wrangler από ποτέ, το Rubicon 392, με έναν V8 βενζινοκινητήρα 6.4 λίτρων, απόδοσης 470 ίππων και 637 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές με την επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ. και το 400άρι σε 13 δλ.
Δείτε ακόμα: Το Jeep Patriot ζει ακόμα!
Το μπλοκ από χυτοσίδηρο για μέγιστη αντοχή συνδυάζεται με κεφαλή από αλουμίνιο και λύσεις υψηλής τεχνολογίας, όπως τα δύο μπουζί ανά κύλινδρο, το μεταβλητό χρονισμό, τις βαλβίδες εξαγωγής με νάτριο, τις «κούφιες» βαλβίδες εισαγωγής και την προηγμένη ψύξη του λιπαντικού. Για μεγαλύτερη οικονομία, ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των 4 κυλίνδρων, ενώ η τοποθετημένη στο καπό «σκούπα» εισαγωγής τροφοδοτεί το σύνολο με κρύο και πιο πυκνό αέρα για μεγαλύτερη απόδοση.
Χάρη στο σύστημα εισαγωγής Hydro-Guide με την τριπλή διαδικασία φιλτραρίσματος, μπορεί να απομακρύνει έως και 56 λίτρα νερού το δευτερόλεπτο μακριά από τη ροή του αέρα προς τον κινητήρα. Με αυτό τον τρόπο το Wrangler Rubicon 392 μπορεί με άνεση να ξεπερνά υδάτινα κολλήματα ύψους 82,5 εκ. ακόμα και αν το νερό περνά πάνω από το καπό του. Στην ακραία περίπτωση που η εισαγωγή στο καπό φράξει από λάσπη, φύλλα ή άλλα αντικείμενα μια δεύτερη δίοδος επιτρέπει την ελεύθερη ροή του αέρα ώστε το μοντέλο να έχει την μέγιστη απόδοση ακόμα και με την βασική εισαγωγή πλήρως φραγμένη.
Δείτε ακόμα: Νέα Jeep Renegade και Compass 1.3 λτ. Turbo έως 240hp
Ο V8 κινητήρας συνδυάζεται με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και paddles στο τιμόνι, συν λειτουργία launch control. Η κίνηση σε κάθε περίπτωση μεταδίδεται μέσω του συστήματος Selec-Trac και στους 4 τροχούς, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στην αυτόματη λειτουργία, την 4WD High και την 4WD Low. Στο πλευρό της προηγμένης τετρακίνησης υπάρχουν μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων που εξασφαλίζουν τη μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα ανάλογα το έδαφος (χώμα, λάσπη, χιόνι, βράχοι, κ.λπ.), αλλά και την ευκολία χειρισμών, με τη λειτουργία ελέγχου κατάβασης να λειτουργεί και με ταχύτητα μόλις 1χλμ./ώρα.
Το σύνολο ολοκληρώνουν τα ανθεκτικά μηχανικά μέρη στην ανάρτηση, με του άξονες Dana 44, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά και την επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σύνδεση και αποσύνδεση της αντιστρεπτικής ράβδου. Η ανάρτηση που έχει αυξημένη κατά 5 εκ. διαδρομή εφοδιάζεται με ειδικά για το μοντέλο αμορτισέρ από αλουμίνιο της FOX για μέγιστο κράτημα, αντοχή και άνεση. Τις μεγάλες εκτός δρόμου ικανότητες ενισχύουν η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά επιπλέον 5 εκατοστά και τα ειδικά ελαστικά σε τροχούς 17 ιντσών. Επίσης, προσφέρει εντυπωσιακές γωνίες προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής (44,5 μοίρες/22,6 μοίρες /37,5 μοίρες).
Δείτε ακόμα: Νέο Jeep Compass με περισσότερο στιλ και δυνατότητες
Πιστό στην παράδοση που θέλει τα Jeep Wrangler να φέρνουν σε άμεση επαφή τον οδηγό και τους επιβάτες με την φύση, το Rubicon 392 είναι διαθέσιμο με αφαιρούμενη οροφή και πόρτες και αναδιπλούμενο παρμπρίζ. Το Jeep Wrangler Rubicon 392 θα πωλείται αποκλειστικά στην αγορά της Β. Αμερικής, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021.
Μπορείτε να δείτε σε δράση το νέο Jeep Wrangler Rubicon 392 στο παρακάτω βίντεο: