Εκεί που όλοι παρουσιάζουν ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και γενικά κινητήρες εναλλακτικών καυσίμων, η Jeep κάνει την τεράστια έκπληξη και λανσάρει έναν ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα, εξακύλινδρο εν σειρά, με διπλά τούρμπο και μέγιστη απόδοση που ξεπερνά τα 500 άλογα!
Ο Hurricane, όπως ονομάζουν οι Αμερικανοί το νέο τους μοτέρ, υπόσχεται ίδια ισχύ με έναν V8 αντίστοιχης απόδοσης, αλλά μειωμένη κατανάλωση κατά 15%. Το μπλοκ του κατασκευάζεται από αλουμίνιο, όπως και το κάρτερ, έχοντας δυο υπερτροφοδότες χαμηλές αδράνειας να πληρώνουν από 3 κυλίνδρους. Μια αντλία υψηλής πίεσης αναλαμβάνει την παροχή καυσίμου, με τον άμεσο ψεκασμό να φροντίζει για την έγχυσή του στο θάλαμο καύσης. Η κορυφαία του εκδοχή διαθέτει δυο αντλίες βενζίνης, ενώ αμφότερες διαθέτουν στάνταρ σύστημα start-stop.
Η «μικρή» έκδοση του Hurricane παράγει «πάνω από 400 άλογα» και 610 Nm, ενώ η κορυφαία High Outpout ανεβαίνει σε περισσότερους από 500 ίππους και μια ροπή 780 Nm. Η Jeep κάνει λόγο για διαθέσιμο το 90% αυτής (της ροπής) από τις 2.350 σ.α.λ. και έμφαση στην ομαλότητα της απόδοσης, που βελτιώνει τόσο την κατανάλωση όσο και τις δυνατότητες ρυμούλκησης. Η αρχιτεκτονική του «Τυφώνα» μάλιστα καθιστά εφικτή την μελλοντική προσθήκη ηλεκτρικής υποστήριξης, κάτι που σημαίνει πως τα υβριδικά παράγωγα βρίσκονται καθ’ οδόν.
Η Jeep ξεκαθαρίζει πως τα νούμερα ισχύος θα ποικίλουν, αναλόγως του μοντέλου που θα χρησιμοποιεί τον Hurricane. Το πρώτο που αναμένεται να τον φιλοξενήσει στο μηχανόστασιο είναι το Grand Wagoneer, με την επόμενη γενιά των Dodge Charger και Challenger να ακολουθούν.