Η Audi παρουσίασε τις -πολύ- γρήγορες εκδόσεις των ηλεκτρικών e-Tron και e-Tron Sportback, που αποδίδουν 503 άλογα και 973 Nm.
Σύμφωνα με τους Γερμανούς τα e-Tron S και e-Tron Sportback S είναι τα πρώτα αυτοκίνητα παραγωγής, που χρησιμοποιούν 3 ηλεκτροκινητήρες για την κίνησή τους (το Honda NSX, για παράδειγμα, επίσης έχει 3 ηλεκτροκινητήρες αλλά μόνο οι δύο μπροστά κινούν τον αντίστοιχο άξονα, καθότι ο τρίτος βρίσκεται στην έξοδο του κιβωτίου και ουσιαστικά λειτουργεί επικουρικά στον βενζινοκινητήρα). Το peak των 973 Nm δεν είναι μόνιμα εκμεταλλεύσιμο, καθώς διατίθεται για σύντομες περιόδους 8 δλ. Και πάλι, κρίνεται υπεραρκετό για να επιταχύνει τα e-Tron S στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,5 δλ. και να τα φτάσει έως τα 209 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Τα ποσά επιδότησης για τα ηλεκτρικά οχήματα
Τα τρία μοτέρ τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 95 kWh, που εξασφαλίζει αυτονομία έως 359 χλμ. για το e-Tron S και 363 χλμ. (ελέω καλύτερης αεροδυναμικής) στο Sportback, πάντα κατά τα πρότυπα WLTP. Υπό κανονικές συνθήκες, το αυτοκίνητο κινείται με τους δυο πίσω ηλεκτροκινητήρες (ένας ανά τροχό). Όταν ο οδηγός ζητήσει περισσότερη ισχύ ή το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης διαγνώσει πως επίκειται απώλεια πρόσφυσης, ενεργοποιείται ο ηλεκτροκινητήρας μπροστά. Κοινώς, τα δυο e-Tron S είναι κατά βάση πισωκίνητα.
Διαβάστε επίσης: Τα καλύτερα και χειρότερα ηλεκτρικά σε αυτονομία
Εμφανισιακά, τα σήματα S, οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, οι προσθήκες στα φτερά -που αυξάνουν το πλάτος κατά 50 χλστ.- και οι ζάντες των 21 ιντσών (προαιρετικά 22) ξεχωρίζουν από τις απλές εκδόσεις, ενώ η αερανάρτηση μπορεί να χαμηλώσει ακόμα περισσότερο την απόσταση από το έδαφος. Τα φρένα αποτελούνται από 6πίστονες δαγκάνες εμπρός, οι οποίες κανονικά είναι βαμμένες σε μαύρο χρώμα. Προαιρετικά, μπορεί να βαφούν πορτοκαλί.
Διαβάστε επίσης: Το φρενάρισμα του Audi E-Τron αψηφά την λογική (+video)
Στο εσωτερικό οι δερμάτινες επενδύσεις Nappa βρίσκονται σχεδόν σε κάθε σπιθαμή, με τα σπορ καθίσματα να φιλοξενούν επίσης το γράμμα «S» ραμμένο πάνω τους.