H Ford παρουσίασε την 7η γενιά της Mustang, στις κλασικές εκδόσεις με τον 2.3 EcoBoost και τον 5.0 V8 GT. Η Shelby θα καταπιαστεί λίγο αργότερα, όμως μέχρι τότε όποιος θέλει ‘Stang που να «κεντάει» σε εμφάνιση και δυνατότητες, μπορεί να θρέψει οφθαλμούς και όνειρα με την Dark Horse.
Η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή της S650 θυμίζει Shelby GT εξωτερικά, εκμεταλλευόμενη τη διαφορετική μάσκα και τα LED ημέρας, το αεροδυναμικό πακέτο με το splitter μπροστά, τις πλαϊνές ποδιές, το διαχύτη και την αεροτομή, τη χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος και τις πιο επιθετικές 19άρες ζάντες (αργότερα προαιρετικά ανθρακονημάτινες), που περιβάλλονται από ελαστικά Pirelli Trofeo RS. Πίσω από αυτές παρατηρούμε τα δισκόφρενα της Brembo, που φτάνουν σε διάσταση τα 390 χλστ. εμπρός και 355 χλστ. πίσω, έχοντας 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα να τα σφίγγουν.
Πισταδόρικη εμφάνιση (αποκλειστικά για την Dark Horse το Blue Ember χρώμα) δίχως το απαραίτητο υπόβαθρο θα ήταν μισή δουλειά για τη Ford Performance. Για αυτό η Mustang Dark Horse έχει όλο το πακέτο Performance, στάνταρ. Στους διαφορετικούς τροχούς και τα ελαστικά επιδόσεων προστίθενται Torsen διαφορικό, μεγαλύτερη αντιστρεπτική πίσω, σκληρότερη ανάρτηση εμπρός, ψυγείο λαδιού για το κιβώτιο (στο 10άρι αυτόματο, στάνταρ ένα 6άρι χειροκίνητο της Tremec), ενεργά αμορτισέρ MagneRide και σπορ εξάτμιση, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε alcantara σχεδόν παντού και μπάκετ της Recaro.
Για όσους θέλουν κάτι ακόμα πιο hardcore, υπάρχει η Mustang Dark Horse S. Σχεδιασμένη για αγώνες και track days και χρήση πίστας κυρίως, η Dark Horse S δεν διαθέτει ίχνος εξοπλισμού άνεσης, ούτε πίσω καθίσματα. Στη θέση τους τοποθετείται roll cage προδιαγραφών FIA, ενώ στάνταρ είναι το σύστημα πυρόσβεσης και οι ζώνες ασφαλείας 6 σημείων. Ένα βήμα παραπέρα πηγαίνει η Mustang Dark Horse R, που παίρνει έγκριση για συμμετοχή σε πιο απαιτητικά πρωταθλήματα, ενώ η κορυφαία GT3 σημαίνει την επιστροφή της Mustang στους αγώνες αντοχής. Στοιχεία επιδόσεων ή ισχύος πάντως, δεν ανακοινώνονται ακόμα για καμία Dark Horse.