Η BMW συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα των ηλεκτρικών της μοντέλων, βάζοντας στην πρίζα και το διαχρονικό best seller της: τη Σειρά 3. Η ηλεκτρική 3άρα ενστερνίζεται το όνομα του καταργηθέντος i3 και ξεκινά την καριέρα της στην Κίνα.
Η i3 eDrive35L, όπως ονομάζεται η EV Σειρά 3, προσφέρει 11 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο από την κανονική 3άρα, ούσα εναρμονισμένη με τις απαιτήσεις των Κινέζων πελατών. Τα 2.966 χλστ. που μεσολαβούν μεταξύ των δυο αξόνων, φροντίζουν για την προσφορά ακόμα πιο πολυτελούς διαβίωσης στο πίσω κάθισμα. Ανάλογη αύξηση παρατηρείται και στο συνολικό μήκος της i3, που πλέον φτάνει τα 4.872 χλστ. και σημειώνει αύξηση 165 χλστ. σε σχέση με τη Σειρά 3 (4.717 χλστ.).
Παρά το «τέντωμα» του αμαξώματος, ο ηλεκτροκινητήρας και οι μπαταρίες έχουν συρρικνώσει το πορτμπαγκάζ στα 410 λίτρα. Συγκριτικά, η αμιγώς βενζινοκίνητη 330 προσφέρει 480 λίτρα χώρου αποσκευών. Σε σχέση με την plug-in υβριδική 330e, πάντως, η i3 παρουσιάζει μεγαλύτερη χωρητικότητα (375 λίτρα η 330e). Δυστυχώς η BMW δεν μας δίνει φωτογραφίες από το εσωτερικό, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε αντίστοιχη εικόνα με την 3άρα, αλλά με διαφορετικά γραφικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη του συστήματος πολυμέσων.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε το σύνολο της iX3 και των βασικών i4, iX. Ένας ηλεκτροκινητήρας 286 ίππων στις 5.000-12.000 σ.α.λ. και 400 Nm στις 0-5.000 σ.α.λ. αναλαμβάνει την κίνηση της i3 eDrive35L, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. (τελική δεν ανακοινώνεται). Η μέση τιμή κατανάλωσης ορίζεται στις 14,3 kWh/100 χλμ., με τη μέγιστη αυτονομία να φτάνει τα 526 χλμ. Η μπαταρία των 70,3 kWh, και κατόπιν σύνδεσης σε ταχυφορτιστή, μπορεί να «πάρει» 97 χλμ. σε 10 λεπτά και να φτάσει από το 10 στο 80% εντός 36 λεπτών.
Η BMW i3 eDrive35L θα συναρμολογείται αποκλειστικά για την kινεζική αγορά στο εργοστάσιο της BMW Brilliance Automotive Ltd. στη Lydia, Shenyang.