Η Hyundai εξέπληξε άπαντες και παρουσίασε από το πουθενά τη δεύτερη γενιά του Kona, δίχως να έχει προηγηθεί ούτε ένα teaser! Το εξαιρετικά επιτυχημένο SUV αναβαθμίζεται εξωτερικά και εσωτερικά, αποκτά σχεδίαση από το μέλλον και το ατενίζει με τη μέγιστη αισιοδοξία. Το ολοκαίνουριο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρικό (EV), σε υβριδικό (HEV), σε κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και σε σπορ N Line, το καθένα με το δικό του μοναδικό στυλ
Όπως βλέπουμε, λίγες ομοιότητες διατηρούνται μεταξύ υπάρχοντος και νέου μοντέλου. Το νέο Kona εμφανίζεται με εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, όπου ο νέος συνδυασμός μάσκας-προφυλακτήρα κυριαρχούνται από τη μπάρα LED, που απαρτίζει τα ενιαία φώτα ημέρας και θυμίζουν το Staria. Οι προβολείς, όπως και στο σημερινό Kona, τοποθετούνται στις άκρες του προφυλακτήρα. Ο καθαρός όγκος αναδεικνύεται από την Seamless Horizon Lamp, η οποία στην ηλεκτροκίνητη έκδοση διαθέτει parametric pixels, σηματοδοτώντας το πρώτο μοντέλο Hyundai με Pixelated Seamless Horizon Lamp που προσθέτει στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του Κona Electric (EV) ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό στοιχείο σχεδίασης. Στο προφίλ η εικόνα παραμένει πιο γνώριμη, με τη γραμμή της οροφής και των παραθύρων να μην εμφανίζει μεγάλες αλλαγές, έχοντας νέες ζάντες έως 19 ιντσών να φροντίζουν για το φρεσκάρισμα του look.
Πίσω, αντίθετα, οι αλλαγές είναι εξίσου ριζικές με μπροστά. Το πίσω μέρος διαθέτει μια ακόμη Seamless Horizon Lamp καθώς και ένα ψηλά τοποθετημένο φωτιστικό stop (HMSL) που είναι ενσωματωμένο άψογα στο σατινέ χρώμιο του σπόιλερ. Υπάρχουν διάφορες στιλιστικές παραλλαγές μεταξύ των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Το Κona Electric (EV) διαθέτει parametric pixels στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, σχεδίαση ζάντας αλουμινίου 19 ιντσών εμπνευσμένη από pixel και προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή. Το υβριδικό (HEV) Κona καθώς και το Κona με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) μοιράζονται έναν τολμηρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και μαύρη επένδυση θόλου τροχού. Η N Line έκδοση διαθέτει προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονίζει την χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.
Από πλευράς διαστάσεων τώρα, η Hyundai αναφέρει αύξηση 150 χλστ. στο μήκος (4.355 χλστ. πλέον), 60 χλστ. στο μεταξόνιο (2.660 χλστ.) και 25 χλστ. στο πλάτος (1.825 χλστ.), κάτι που λογικά θα επιφέρει ανάλογη βελτίωση στην ευρυχωρία της καμπίνας.
Μια καμπίνα που επίσης αλλάζει ολοκληρωτικά, ενστερνιζόμενη τις γραμμές του Ioniq 5 και αιωρούμενη τεχνοτροπία για το κεντρικό μέρος του ταμπλό, ενιαία διάταξη οθονών με ένα σετ 12,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη βελτίωση της πρακτικότητας. Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου μεταφέρεται στην κολώνα του τιμονιού από την κεντρική κονσόλα, προσφέροντας καθαρές γραμμές στο χαμηλό τμήμα του εσωτερικού και επιπλέον θήκες για μικροαντικείμενα στην κονσόλα. Για τους πίσω επιβάτες η Hyundai αναφέρει «curveless» κάθισμα, που προσφέρει «μια μοναδική εμπειρία και μέγιστη χρηστικότητα-άνεση». Ίδια νέα για το χώρο αποσκευών, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως «βελτιστοποιημένος».
Περισσότερα τεχνικά στοιχεία για τους χώρους, αλλά και τα κινητήρια σύνολα, θα μάθουμε στις επόμενες εβδομάδες. Από τις πρώτες φωτογραφίες πάντως διακρίνουμε το κανονικό Kona, το Electric και το N-Line. To Kona N από τη μεριά του μάλλον δύσκολα θα συνεχίσει, λόγω της μέγγενης του Euro 7.