H βάση των SUV της Hyundai αποκτάει νέο εκπρόσωπο, με την μορφή του Venue. Του compact μοντέλου που τοποθετείται κάτω από το Kona και βάζει στο στόχαστρο το Ford Ecosport.
Με το μάτι και μόνο φαίνεται η διαφορά στο μέγεθος με το Kona, καθώς το Venue είναι 13 εκατοστά κοντύτερο (4.031 χλστ. μήκος), 30 χλστ. στενότερο (1.770 χλστ. πλάτος) και υπερτερεί μόνο στο ύψος, με +15 χλστ (1.565 χλστ.) Το μεταξόνιο είναι εξίσου συμπυκνωμένο σε σύγκριση με το μεγαλύτερο Hyundai, όντας 81 χλστ. κοντύτερο (2.520 χλστ.).
Δείτε ακόμα: Παγκόσμια πρώτη για το Hyundai ix25
Σχεδιαστικά αποτελεί κράμα Kona και Santa Fe, με τα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα και την ευμεγέθη χρωμιωμένη μάσκα να παραπέμπουν ευθέως στα «αδέρφια» του. Πίσω είναι πιο συντηρητικό, με δυο μικρά φωτιστικά σώματα να είναι τοποθετημένα στις άκρες του αμαξώματος. Ο νεανικός χαρακτήρας είναι έκδηλος, κάτι που φαίνεται και από τις χρωματικές επιλογές: Black Noir, Ceramic White, Denim, Galactic Gray, Green Apple, Intense Blue, Scarlet Red και Stellar Silver. Στην κορυφαία έκδοση είναι διαθέσιμη ηλιοροφή, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η επιλογή διχρωμίας αμαξώματος-οροφής.
Κάτω από αυτά βρίσκεται ο 1.600αρης ατμοσφαιρικός GDI των 132 ίππων, που συναντάμε και κάτω από το καπό του Tuscon. Συνδυάζεται με 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο ως στάνταρ, ενώ προαιρετικά διατίθεται CVT. Προς το παρόν η ενημέρωση αφορά τα μοντέλα για την αγορά των Η.Π.Α. Οι Κορεάτες ήταν φειδωλοί με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου τους τέκνου, αρκούμενοι στην ανακοίνωση της μέσης κατανάλωσης που ανέρχεται σε 7,1 λίτρα/100 χλμ.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Hyundai Kona 1.0 T-GDi 120 PS
Το εσωτερικό διακρίνεται από την απλότητα και τις επιρροές του από το αντίστοιχο του Kia Rio, με την οθόνη αφής 8 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό να τραβάει τα βλέμματα. Οι δυνατότητες συνδεσιμότητας περιλαμβάνουν Android Auto και Apple CarPlay, ενώ έχει δοθεί η δέουσα προσοχή στα συστήματα ασφαλείας, με τα Forward Collision-Avoidance Assist (αυτόματο φρενάρισμα εκτάκτου ανάγκης), Lane Keeping Assist (διατήρηση λωρίδας), Blind-Spot Collision Warning (αναγνώριση τυφλών σημείων), Rear Collision Cross-Traffic Warning (ανίχνευση κίνησης πίσω) and Driver Attention Warning (προειδοποίηση απόσπασης προσοχής του οδηγού) να είναι στάνταρ.