To Tucson αποτελεί το best seller αυτοκίνητο της Hyundai σε όλο τον κόσμο και στην Ευρώπη, από το 2004 που έκανε ντεμπούτο. Μέχρι τον Μάρτιο του 2024, το υπάρχον Tucson έχει παραχθεί σε 746.836 μονάδες για την Ευρώπη στο εργοστάσιο Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC), τα οποία εξάχθηκαν σε 60 χώρες. Οι τρεις πρώτες αγορές για το Tucson στην Ευρώπη είναι η Γερμανία, η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Τώρα το ανανεωμένο Tucson παρουσιάζεται ακόμα πιο δυναμικό εξωτερικά, με τελείως αλλαγμένο εσωτερικό, νέες τεχνολογίες και εκδόσεις. Το αμάξωμά του διακρίνεται από τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω με νέες ποδιές με ασημί φινίρισμα. Αλλαγμένο είναι και το σχέδιο της μάσκας με τα μεγαλύτερα φώτα ημέρας LED. Στο θάλαμο των επιβατών κυριαρχεί το εντελώς νέο ταμπλό με το ενιαίο πάνελ που ενσωματώνει τις δύο οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, μαζί με το νέο τιμόνι. Πλήρως ανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα με όλα τα επιμέρους χειριστήρια για καλύτερη εργονομία. Επίσης, ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος επιλογέας των ταχυτήτων στα αυτόματα μοντέλα μεταφέρθηκε στην κολόνα του τιμονιού αφήνοντας περισσότερο ελεύθερο χώρο. Ανανεωμένα είναι και τα καθίσματα ως προς τις επενδύσεις τους, τόσο τα υφασμάτινα, όσο και τα δερμάτινα. Το Tucson Ν Line διαθέτει σαφώς πιο τονισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως κόκκινες ραφές και ταπετσαρίες με δέρμα και σουέτ.
Οι ενημερώσεις λογισμικού του νέου Tucson γίνονται πλέον Over-the-Air, γεγονός που διευκολύνει το χρήστη και διασφαλίζοντας ότι το όχημα θα είναι πάντα εφοδιασμένο με το πιο πρόσφατο λογισμικό. Αναβαθμισμένο είναι το Head-Up Display των 12 ιντσών, ενώ πιο μετά το Tucson θα υποστηρίξει το ψηφιακό κλειδί Hyundai Digital Key 2.0. Επίσης, το Rear Occupant Alert με ραντάρ ειδοποιεί τον οδηγό όταν ανιχνεύεται κίνηση ή αναπνοή στο πίσω κάθισμα κατά την έξοδό του από το αυτοκίνητο. Μία ακόμα νέα τεχνολογία για το Tucson είναι το προσαρμοζόμενο αυτόματο σύστημα μπροστινού φωτισμού. Στην πλειάδα των συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού προστέθηκε ο Έλεγχος Ευστάθειας πλευρικών ανέμων.
Σχετικά με τους κινητήρες, η Hyundai αναφέρει ότι το ανανεωμένο Tucson θα είναι διαθέσιμο με μηχανικά σύνολα εσωτερικής καύσης, mid hybrid, full hybrid και plug-in hybrid. Κατά πάσα πιθανότητα δεν θα υπάρχουν αλλαγές στα 1.600άρια μοτέρ, ανεξαρτήτως τεχνολογίας. Νέα προσθήκη αφορά την PHEV έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς. Οι υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις ενσωματώνουν και Paddle Regenerative Braking Mode κατά την οδήγηση σε λειτουργία Eco. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει την αναγεννητική πέδηση χρησιμοποιώντας τα paddles στο τιμόνι και παρέχοντας τρία επίπεδα ελέγχου επιβράδυνσης για βελτιωμένη άνεση και απόδοση καυσίμου.