Το εντελώς νέο, τέταρτης γενιάς Tucson αποκάλυψε η Hyundai, το οποίο είναι πιο εντυπωσιακό όσο ποτέ άλλοτε, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και σε τεχνολογία. Να σημειωθεί ότι από το 2004 που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά έχει ξεπεράσει τις 7 εκατομμύρια πωλήσεις, (οι 1,4 εκατομμύρια στην Ευρώπη), αποτελώντας ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για τη μάρκα. Επίσης, η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο τη Hyundai στο Νοσοβίτσε της Τσεχίας.
Δείτε ακόμα: Οι επιδόσεις του νέου Hyundai Kona 1.6 T-GDi 198 PS
Αρχικά, το πρώτο στοιχείο του που τραβά το ενδιαφέρον και καλεί τον παρατηρητή να το περιεργαστεί από κάθε πλευρά του, είναι η άκρως δυναμική και αιχμηρή του σχεδίαση. Το ολοκαίνουργιο Tucson είναι το πρώτο SUV της Hyundai που αναπτύχθηκε σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας «Sensuous Sportiness». Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο μοντέλο Vision T SUV, το νέο Tucson ξεχωρίζει για τα γεωμετρικά μοτίβα, γνωστά ως «παραμετρικά κοσμήματα» και τις έντονες ακμές και νεύρα. Στο εμπρός άκρο κυριαρχούν τα παραμετρικά κρυφά φώτα (Parametric Hidden Lights). Όταν αυτά είναι σβηστά, το μπροστινό μέρος φαίνεται σαν να έχει μια μεγάλη ενιαία μάσκα, χωρίς να φαίνονται τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας, που ενσωματώνονται στη μάσκα.
Εντύπωση ακόμα προκαλούν οι έντονα σμιλευμένες πλευρικές επιφάνειες, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα με τις παραμετρικές λεπτομέρειες και τα τρισδιάστατα εφέ. Επίσης, είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai με κρυμμένο πίσω υαλοκαθαριστήρα, που είναι τοποθετημένος κάτω από την αεροτομή της οροφής. Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Tucson έχει μήκος 4.500 χλστ. (+20 χλστ. από το προγενέστερο), πλάτος 1.865 χλστ. (+15 χλστ.), ύψος 1.650 χλστ. (+5 χλστ.) και μεταξόνιο 2.680 χλστ. (+10 χλστ.). Για το αμάξωμά του υπάρχουν επιλογές εννέα χρωμάτων, συμπεριλαμβανομένων τριών νέων, ενώ υπάρχει και η επιλογή διχρωμίας με μαύρη οροφή.
Δείτε ακόμα: Μοσχοπουλάει με τέτοια τιμή το νέο Hyundai Accent
Εντελώς νέο και πολύ διαφορετικό από οποιουδήποτε άλλου Hyundai, είναι και το εσωτερικό του νέου Tucson. To Interspace όπως ονομάζεται, είναι (σύμφωνα με τη μάρκα) σαν να μπαίνεις σε ένα όμορφα οργανωμένο δωμάτιο, όπου οι χώροι, η τεχνολογία και οι πληροφορίες τέμνονται αρμονικά. Τα στοιχεία που κυριαρχούν είναι το μεγάλο ενιαίο πάνελ αφής της κεντρικής κονσόλας, όπου ενσωματώνονται η νέα οθόνη των 10,25 ιντσών και τα χειριστήρια αφής για το σύστημα του κλιματισμού. Επίσης, οι πλευρικοί αεραγωγοί έχουν ενσωματωθεί στον σχεδιασμό του ταμπλό και μοιάζουν σαν να μην υπάρχουν, ενώ νέο σχεδιασμό έχει και το τιμόνι.
Έμφαση έχει δοθεί και στην ποιότητα κατασκευής, μέσω και της χρήσης μαλακών υλικών. Την εντυπωσιακή εικόνα της καμπίνας ενισχύει με την σειρά του και ο κρυφός φωτισμός με τις 64 επιλογές χρωμάτων και τα 10 επίπεδα φωτεινότητας. Φυσικά, στον εξοπλισμό του υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές συνδεσιμότητας μέσω του συστήματος πολυμέσων, όπως επίσης και μια πλειάδα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Οι επιβάτες απολαμβάνουν ακόμα πολύ άνετους χώρους, με επιπλέον 26 χιλιοστά για τα πόδια πίσω, καθώς και ένα τεράστιο χώρο αποσκευών έως 620 λίτρων (βενζίνη 620 λτ., ντίζελ 598 λτ., βενζίνη 48V 577 λτ., ντίζελ 48V 546 λτ. και Hybrid 616 λτ.).
Δείτε ακόμα: Εξοπλισμός και κινητήρες του νέου Hyundai i20
Για την κίνηση του νέου Hyundai Tucson υπάρχει μια ευρεία γκάμα επιλογών βενζίνης, ντίζελ, ήπιων υβριδικών και υβριδικών, ισχύος από 115 έως 230 ίππους. Το ισχυρότερο όλων είναι το υβριδικό με τους 230 ίππους, το οποίο συνδυάζει τον 1.6 T-GDI Smartstream κινητήρα με ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 60 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 1,49 kWh. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 ταχυτήτων. Στα ήπια υβριδικά 48-volt υπάρχουν οι επιλογές του 1.6 λτ. T-GDI 150 PS και 180 PS και του ντίζελ 1.6 λτ. CRDi με 136 PS. Πρόσθετα θα είναι διαθέσιμα και τα μηχανικά σύνολα 1.6 λτ. T-GDI 150 PS και 1.6 λτ. CRDi 115 PS χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση. Αργότερα θα προστεθεί και ακόμα πιο ισχυρό Tucson 1.6 λτ. T-GDI plug-in hybrid με 265 ίππους. Πατήστε εδώ για να δείτε τεχνικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις.
Το νέο Tucson εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε εντατικά σε πολλούς δρόμους της Ευρώπης αλλά και στην πίστα του Nürburgring, ενώ οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο διαφορετικών συστημάτων αναρτήσεων. Σε κάθε περίπτωση η δομή περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, όμως αλλάζουν τα αμορτισέρ και το στήσιμο. Υπάρχουν τα συμβατικά αμορτισέρ με μια νέα τεχνολογία βαλβίδων και τα πιο εξελιγμένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα, με τις επιλογές Normal, Eco και Sport για πιο άνετη ή δυναμική οδήγηση. Επίσης, υπάρχουν τρεις τύποι αεροδυναμικών ζαντών, διαμέτρου 17, 18 ή 19 ιντσών.
Τέλος, το νέο Tucson αναμένεται στην ελληνική αγορά να λανσαριστεί στα τέλη του 2020.