Στις αρχές της άνοιξης η Hyundai παρουσίασε το νέο Sonata και άφησε όλο τον κόσμο άναυδο, με τη φαντασμαγορική εμφάνιση που του έδωσε. Τώρα έρχονται μερικά ακόμα «κεράσματα» για τα μάτια μας, μέσω των φωτογραφιών που συνοδεύουν το επίσημο λανσάρισμα του αυτοκινήτου στις Η.Π.Α.
Το εμπρός μέρος εμπνέεται από εκείνο του Staria, που μετέπειτα φορέθηκε και στο νέο Kona, όντας εντελώς αγνώριστο και πλήρως «διαστημικό» σε σχέση με πριν. Η λεπτή ενιαία λωρίδα των LED ημέρας δεσπόζει, ενώ ο προφυλακτήρας -ειδικά του N Line– ξεχωρίζει για τις πολύ επιθετικές γραμμές, το αιχμηρό μοτίβο των εισαγωγών, αλλά και το μεγάλο τους μέγεθος. Προνόμιο του N Line και οι 19άρες ζάντες, όπως και οι ποδιές με το διαχύτη, ενώ πίσω συναντάμε μια φουτουριστική διάθεση όπως εκφράζεται από την επίσης ενιαία διάταξη των φωτιστικών σωμάτων, το σκουρόχρωμο «μπλοκ» και την αψίδα που σχηματίζεται πάνω από αυτά, μέσω του ιδιαίτερου spoiler.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ίδιας, αν όχι ακόμα μεγαλύτερης, έκτασης. Το ταμπλό είναι ολοκαίνουργιο, με τους οριζόντιους αεραγωγούς να αποτελούν το «δάπεδο» για δυο εντυπωσιακές οθόνες 12,3 ιντσών σε παράταξη, που περικλείουν τον πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων. Η κεντρική κονσόλα επίσης είναι φρεσκαρισμένη και πλέον, δεν φιλοξενεί επιλογέα ταχυτήτων. Αυτός έχει μετακομίσει στην κολώνα του τιμονιού, απελευθερώνοντας χρησιμότατο χώρο για μικροαντικειμένα μεταξύ οδηγού-συνοδηγού.
Κάτω από το καπό η Hyundai δεν ανακοινώνει τεχνικά χαρακτηριστικά προς το παρόν, αλλά τα πράγματα αναμένεται να μείνουν απαράλλαχτα. Το Sonata N Line τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, έχοντας τον 2.5άρη T-GDI αποδίδει 290 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ., τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματο κιβωτίου DCT. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, ωστόσο τα 6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ο ηλεκτρονικός περιορισμός της τελικής στα 250 χλμ./ώρα είναι άκρως ρεαλιστικές πιθανότητες. Κατά τα λοιπά ο 2.5άρης ατμοσφαιρικός των 194 ίππων συνεχίζει, αλλά πλέον συνδυάζεται προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης. Τέλος, ένας 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός υβριδικός αντικαθιστά τον 1.6 T-GDI των 180 ίππων.
Ούτε τιμές ανακοινώνονται, αλλά κατά πάσα πιθανότητα το νέο Sonata θα ξεκινάει πάνω από τις 25.450 δολάρια (23.574 ευρώ) του βασικού απερχόμενου.