Η Honda ήταν από τους πρώτους κατασκευαστές που πίστεψαν στο υδρογόνο, ως εναλλακτική τόσο στα κλασικά ορυκτά καύσιμα όσο και στην ηλεκτροκίνηση. H εμπορική αποτυχία του Clarity όμως, όπως και του παρόμοιας φιλοσοφίας Toyota Mirai, έδειξαν πως το αγοραστικό κοινό δεν ήταν έτοιμο για τις ιδιαιτερότητες των κυψελών καυσίμου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα; Η σπανιότητα των σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Το CR-V FCEV, ωστόσο, έρχεται να τονίσει πως η λύση δεν χρειάζεται να είναι ή το ένα, ή το άλλο.
Το υπό εξέλιξη υδρογονοκίνητο SUV δεν εξαρτάται μόνο από τη χημική διεργασία των κυψελών καυσίμου, αλλά διαθέτει και συστοιχία μπαταριών για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Με αυτό τον ευφυή τρόπο, το καινοτόμο CR-V κερδίζει αυτονομία και ευχρηστία μέσα από το συνδυασμό των αρετών αμφότερων των τεχνοτροπιών. Αν αδειάσουν οι δεξαμενές, ο οδηγός δεν χρειάζεται να ψάχνει σταθμό υδρογόνου για να τις γεμίσει. Απλά συνδέει το αυτοκίνητο στην πρίζα και το φορτίζει, σαν κανονικό ηλεκτρικό. Με τον ίδιο τρόπο τώρα, το υδρογόνο λειτουργεί ως range extender και τροφοδοτεί ενέργεια τον κινητήρα όταν αδειάσει η μπαταρία, ενώ μπορούν να λειτουργήσουν και τα δυο μαζί συνδυαστικά.
Οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν ακόμα λεπτομέρειες για το τεχνικό υπόβαθρο του CR-V FCEV, ούτε στοιχεία για την ισχύ του κινητήρα, τη χωρητικότητα της μπαταρίας/των κυψελών, ή την αυτονομία. Αυτό που ανακοινώνουν είναι πως το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο θα μπει στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων αρχικά, με τη συναρμολόγηση να γίνεται στο εργοστάσιο του Marysville, στο Οχάιο. Το CR-V FCEV θα αρχίσει την εμπορική του πορεία στα τέλη του έτους, ή το αργότερο στις αρχές του 2025, αρχικά για τις αγορές των Η.Π.Α. και Ιαπωνίας.