Η Honda είχε παρουσιάσει τον περασμένο Νοέμβριο την κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου μικρομεσαίου SUV μοντέλου της, του HR-V Sport με τον κινητήρα 1.5 VTEC TURBO, ενώ τώρα ανακοινώνει και τις επιδόσεις του.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Honda Jazz 1.5 i-VTEC
Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 182 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. (6.000 σ.α.λ. με το CVT) και ροπή 240 Nm μεταξύ 1.900 – 5.000 σ.α.λ. (220 Nm στις 1.700 – 5.500 σ.α.λ. με το CVT). Με το μηχανικό κιβώτιο των 6 ταχυτήτων το HR-V Sport επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 216 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 135 γρ./χλμ. (6,0 λτ./100 χλμ. και 137 γρ./χλμ. CO2 με το CVT).
Σε σχέση με τις πιο χαμηλής ισχύος εκδόσεις, το HR-V Sport διαθέτει και άλλες διαφορές στο αμάξωμα, στο εσωτερικό και στα οδηγικά του χαρακτηριστικά. Εξωτερικά ξεχωρίζει από τη νέα μαύρη μάσκα, τα στάνταρ LED φωτιστικά σώματα, τα μαύρα σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα και στα μαρσπιέ, τα μαύρα διακοσμητικά γύρω από τους θόλους των τροχών και τον πιο μυώδη πίσω προφυλακτήρα με τις δύο απολήξεις των εξατμίσεων. Το δυναμικό πακέτο συμπληρώνουν με την σειρά τους οι μαύρες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό με πιο ενισχυμένη πλευρική στήριξη, διχρωμία μαύρου – σκούρου κόκκινου και η μαύρη οροφή.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Honda CR-V 1.5 λτ. VTEC TURBO 193 PS AWD CVT
Το πιο δυνατό Honda HR-V Sport εξοπλίζεται με νέα αμορτισέρ τεχνολογίας Performance Damper. Το σύστημα των αποσβεστήρων είναι ενσωματωμένο στον εμπρός και πίσω άξονα του αυτοκινήτου και λειτουργεί αντισταθμίζοντας την πλευρική και στρεπτική κίνηση μέσω του πλαισίου. Έτσι μειώνει σημαντικά τις κλίσεις του αυτοκινήτου στις στροφές και βελτιώνει την σταθερότητα κατά τη διάρκεια των απότομων αλλαγών κατεύθυνσης, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τους κραδασμούς σε δρόμους με ανωμαλίες. Ειδικά για το μοντέλο έχει ρυθμιστεί και το τιμόνι με τη μεταβλητή υποβοήθηση για πιο άμεση απόκριση και καλύτερη αίσθηση.