Η Honda ήταν από τους πρώτους κατασκευαστές που πίστεψαν στο υδρογόνο, ως εναλλακτική τόσο στα κλασικά ορυκτά καύσιμα όσο και στην ηλεκτροκίνηση. H εμπορική αποτυχία του Clarity όμως, όπως και του παρόμοιας φιλοσοφίας Toyota Mirai, έδειξαν πως το αγοραστικό κοινό δεν ήταν έτοιμο για τις ιδιαιτερότητες των κυψελών καυσίμου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα; Η σπανιότητα των σταθμών ανεφοδιασμού υδρογόνου. Το CR-V FCEV, ωστόσο, έρχεται να τονίσει πως η λύση δεν χρειάζεται να είναι ή το ένα, ή το άλλο.
Το πρωτοποριακό SUV των Ιαπώνων δεν εξαρτάται μόνο από τη χημική διεργασία των κυψελών καυσίμου, αλλά διαθέτει και συστοιχία μπαταριών για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Με αυτό τον ευφυή τρόπο, το καινοτόμο CR-V κερδίζει αυτονομία και ευχρηστία μέσα από το συνδυασμό των αρετών αμφότερων των τεχνοτροπιών. Αν αδειάσουν οι δεξαμενές, ο οδηγός δεν χρειάζεται να ψάχνει σταθμό υδρογόνου για να τις γεμίσει. Απλά συνδέει το αυτοκίνητο στην πρίζα και το φορτίζει, σαν κανονικό ηλεκτρικό. Με τον ίδιο τρόπο τώρα, το υδρογόνο λειτουργεί ως range extender και τροφοδοτεί ενέργεια τον κινητήρα όταν αδειάσει η μπαταρία, ενώ μπορούν να λειτουργήσουν και τα δυο μαζί συνδυαστικά.
Ένας ηλεκτροκινητήρας 176 ίππων και 310 Nm τοποθετείται στον εμπρός άξονα, φροντίζοντας για την κίνηση των αντίστοιχων τροχών. Από πλευράς τροφοδοσίας, όμως, το CR-V e:FCEV παρουσιάζει διπλό ενδιαφέρον. Αφενός υπάρχει μια συστοιχία 17,7 kWh, αφετέρου μια δεξαμενή υδρογόνου 4,3 κιλών. H μεν μπαταρία μπορεί να παράσχει έως 47 χλμ. αυτονομίας, ενώ το H2 κάνει την περισσότερη δουλειά και προσφέρει 435 χλμ. Συνολικά και οι δυο πηγές καυσίμου, μπορούν να ταξιδέψουν το υδρογονο-ηλεκτροκίνητο CR-V για 522 χλμ.
Παράλληλα οι μηχανικοί έχουν ενισχύσει το πλαίσιο, θωρακίζοντας τόσο το ρεζερβουάρ του υδρογόνου όσο και τη μπαταρία. Ενισχύσεις που εκτός της ασφάλειας, αυξάνουν τη στρεπτική ακαμψία κατά 9%, ενώ η διαμήκης ακαμψία αυξάνεται κατά 10%, συγκριτικά με τα θερμικά/υβριδικά CR-V. Ταυτόχρονα το πάτωμα περικλείεται με ειδικά σχεδιασμένο κάλυμμα, προς βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Το CR-V e:FCEV θα μπει στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων αρχικά, με τη συναρμολόγηση να γίνεται στο εργοστάσιο του Marysville, στο Οχάιο. Η εμπορική του πορεία στα τέλη του έτους, ή το αργότερο στις αρχές του 2025, αρχικά για τις αγορές των Η.Π.Α. και Ιαπωνίας.