Τον περασμένο Απρίλιο η Honda αποκάλυψε το εντελώς νέο, 11ης γενιάς Civic, το οποίο είναι πλήρως αλλαγμένο σε σχέση με το προγενέστερο. Αρχικά εμφανίστηκε με το σεντάν αμάξωμα και τον Ιούνιο με το πιο κόμπακτ 5θυρο. Το τελευταίο θα αργήσει ακόμα να λαναριστεί στην Ευρώπη, αφού αναμένεται το φθινόπωρο του 2022, ενώ θα προσφέρεται αποκλειστικά με το τελευταίας τεχνολογίας υβριδικό σύστημα e:HEV (πιθανώς ίδιο με του νέου HR-V).
Επίσης, το κορυφαίο στην γκάμα, νέο Civic Type R ετοιμάζεται για να κάνει ντεμπούτο σε λίγες μέρες. Στην Ευρώπη και στην Ελλάδα μπορεί ακόμα να μην έχουμε δει το νέο Civic, ωστόσο σε άλλες χώρες έχει ξεκινήσει η διάθεση του. Μία από αυτές είναι και η Τουρκία, όπου πωλείται με το σεντάν αμάξωμα. Άλλωστε τα 4θυρα αυτοκίνητα παραμένουν πολύ δημοφιλή στη γειτονική χώρα.
Όπως και σε άλλα κράτη, έτσι και στην Τουρκία, κύριο μηχανικό σύνολο του νέου Civic είναι το 1.5 λτ. VTEC Turbo, ισχύος 182 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 240 Nm στις 1.700-4.500 σ.α.λ. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1 δλ. και μέγιστη ταχυτήτων 200 χλμ./ώρα. Το μήκους 4.677 χλστ. τριών όγκων μικρομεσαίο Honda καταναλώνει 6,7 λτ./100 χλμ. βενζίνη και εκπέμπει 151 γρ/χλμ. CO2.
Παράλληλα, στην Τουρκία, η ιαπωνική φίρμα προσφέρει το νέο Civic Sedan και με κιτ υγραερίου. Πρόκειται για τον 1.8 λτ. VTEC Turbo κινητήρα, αλλά με σημαντικά μειωμένη ισχύ στους 129 ίππους στις 5.500-6.000 σ.α.λ. και με ροπή 180 Nm στις 1.700-4.500 σ.α.λ. To Civic Eco LPG επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ., η τελική φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 148 γρ./χλμ.
Στην Ελλάδα το πιθανότερο είναι να μη δούμε ποτέ το νέο Civic με σύστημα LPG, αν και ενδεχομένως να είχε αγοραστικό ενδιαφέρον.