Νέο ηλεκτρικό crossover Genesis GV60

Με τις εξελίξεις γύρω από την ηλεκτροκίνηση να είναι συνεχείς, δεν γινόταν μια εταιρία με τις φιλοδοξίες της Genesis να μείνει εκτός. Οι Κορεάτες παρουσιάζουν το πρώτο τους ηλεκτρικού crossover, με το όνομα GV60 και στόχο την κορυφή της κατηγορίας.

Το εμπρός μέρος ξεχωρίζει άμεσα ως Genesis, χάρις στα φωτιστικά σώματα Quad Lamps και τη μάσκα Crest Grille, η οποία εδώ είναι ανασχεδιασμένη και μικρότερη συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα. Το καπό εκτείνεται μέχρι το πλάι, παίζοντας το ρόλο και των φτερών μέχρι ενός σημείου, ενώ στο προφίλ δεν γίνεται να μην παρατηρήσει κάποιος πως στη θέση των καθρεπτών, υπάρχουν κάμερες! Την αεροδυναμική προσέχουν και οι χειρολαβές, που είναι ηλεκτρικά πτυσσόμενες και διατηρούν λεία την επιφάνεια του αμαξώματος, ομαλοποιώντας τη ροή του αέρα.

Στο ίδιο μοτίβο η διαμόρφωση του πίσω μέρους, με το έντονο «σβήσιμο» της οροφής και το spoiler που σχηματίζεται πάνω από τα φανάρια. Αυτά επίσης ενστερνίζονται την τεχνοτροπία Quad Lamps, προσδίδοντας την απαραίτητη εταιρική ταυτότητα στο πίσω μέρος του GV60.

Εντός του αυτοκινήτου συναντάμε ενιαία διάταξη στις οθόνες για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων (διαστάσεις δεν ανακοινώνονται), με το βλέμμα να επικεντρώνεται στο μπλε χρώμα των δερμάτινων επενδύσεων και το τιμόνι των δυο ακτίνων, με ισάριθμα κουμπιά στο κάτω μέρος του. Το ένα αφορά την επιλογή προγραμμάτων οδήγησης και το άλλο, αυτό στην έντονη λεμονί απόχρωση, τη λειτουργία overboost. Αν κοιτάξουμε στην κεντρική κονσόλα, θα δούμε κάτι μοναδικό. Μια γυάλινη σφαίρα (Crystal Sphere σύμφωνα με τους Κορεάτες), που περιστρέφεται! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά φωτίζεται κιόλας.

Το Crystal Sphere ουσιαστικά είναι ο επιλογέας. Όταν ο κινητήρας απενεργοποιείται περιστρέφεται και αποτελεί μέρος του ambient φωτισμού, που αποχαιρετά τον οδηγό. Όταν, αντίθετα, βάζεις μπροστά περιστρέφεται και πάλι, αποκαλύπτοντας τις συνήθεις λειτουργίες του κιβωτίου (P, D, Ν και R).

Η Genesis δεν αναφέρει τεχνικά χαρακτηριστικά, πέρα από ότι το GV60 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP (Electric-Global Modular Platform) – την ίδια που μοιράζονται τα Hyundai Ioniq 5 και Kia EV6. Βάσει αυτών, θα πρέπει να περιμένουμε μπαταρίες με χωρητικότητα από 58 έως 77,4 kWh και ισχύ που μπορεί να φτάνει μέχρι τα 585 άλογα, αν κρίνουμε από την περίπτωση του EV6 GT.

Get it on Google Play Download on the App Store